Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 349 ggr
Thea
0

Blå bil vid havet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja visa en bild jag tog av vår bil på semestern på Gotland förra sommaren. Det var svårt att få till så lite blänk som möjligt i rutor och lack, men jag tycker det blev väldigt lyckat! Bilden är dock beskuren från orginalbilden.

Vad tycker ni? Vad kan förbättras? Något att tänka på? 

//I

Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

Robert
0

Smakfullt av dig att placera en blå bil framför något som bryter av som skogen i bakgrunden. Jag tror att bilden hade nästan försvunnit om du hade den framför vattnet.

Några steg åt höger kanske eller vänt bilen med fronten mer mot dig, hade skapat mer djup.

Hälsningar

Robert

Thea
0

Måste säga att det var lite av en slump som bilen hamnade just där eftersom det var där vi parkerade. På väg tillbaka till bilen upptäckte jag att detta skulle kunna bli en trevlig bild.

Försökte ta bild på den underbara utsikten, men det gör sig inte riktigt… 

Försökte gå åt höger, men fick då problem med att solen blänkte FÖR mycket i bilen. Eller var det åt vänster det blev för mycket blänk…minns inte riktigt. Förstår hur du tänker. Får göra ett nytt försök i sommar! Flört

//I

Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

Faxlin
0

Jag skulle önskat att bilen kommit mer in i bilden. Hmm, svårt att förklara, men om du hade varit lite mer åt bilens bak liksom.
hihi. Jag ger upp. Man ska inte försöka sig på saker man inte ens kan förklara.
Snygg färg på bilen. Tycker om den blå färgen som liksom nästan lever sitt eget liv.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars