Modell finnes för div uppdrag
Hej!
Mitt namn är Natalie och jag är 16. Bor lite utanför Sthlm. Mina intressen är bl. a musik, dans, konst och inte minst att fotas! Om det är någon som behöver en modell för plåtningar så är det bara att hojta till. Kan tänka mig lite olika stilar. Allt ifrån vanliga porträtt till "extrema" bilder med häftig styling. Har en massa fotoidéer. Kan skicka bilder vid intresse.
Mvh Natalie
Glöm inte att skriva ett modellavtal med fotografen om du tar uppdrag. Se till att ha med en förälder eller kompis på alla sessioner. Berätta hemma vart du kommer att åka.
Vänliga hälsningar
Niklas
Nej då, jag har varit med förr :) Brukar alltid ha någon med om jag inte känner fotografen. Men tack ï alla fall!
Bra. :-)
Du skrev att du har en massa idéer. Om du presenterar någon av dem kanske någon nappar.
Vänliga hälsningar
Niklas

..och/eller länka till några bilder.
Jo, visst…
Man skulle kunna ha starka färger, typ knallrosa, gult limegrönt.. godistema. Har en bild jag kan skicka där det är så. Ihop med kraftig makeup och kanske stort hår.
Eller så kan man ha älv-tema, nästan sagolikt nere vid vattnet. Lite fantasy-känsla.
Andra idéer är att uttrycka ångest m.m
Har fler idéer men det var iaf några stycken. Kan maila över bilder på mig om någon är intresserad, lägger helst inte upp här.
Jag ställer gärna upp. Jag är relativt ny inom detta men vill gärna bli bättre dock bor jag i Mellerud. På min sida har jag blider som jag tagit. www.persphoto.comoj.com
Kom ihåg att man måste dubbel klicka på "Portfolio" sen kommer en drop-down meny att visar direkt under, sen väljer du bara "Photograpy"
Annars har jag bifogat en bild nedan
Med vänliga hälsningar
Per Johansson