Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 655 ggr
Moalinn
0

kritik - barnporträtt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

För några veckor sedan fotograferade jag en av mina systersöner, lyckades få till den här bilden. Jag vet att det inte är ett perfekt porträtt, men vem kan få till något perfekt näst intill första gången man fotograferar barn "seriöst" ? Ja, inte jag iaf.

Så, nu har vill jag verkligen ha all kritik och tips och allting som man kan komma på för jag har 9 systerbarn att fotografera, eller ja.. syrran fick precis tvillingar så det kommer ju bli att fotografera dom senare och även denna ungen mera och allt så vill ha all kritik som går så jag kan tänka och fixa ännu mer nästa gång! :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

DesK
0

Jag tycker det är en fin bild på ungen! Glad Kanske kunde du lätta upp skuggorna lite. Det där perfekta porträttet är vi nog många som skulle vilja få till Flört

/Désirée

Moalinn
0

tack så jättemycket! :)

kan tyvärr inte redigera bilden för jag har inget program och kan inte fixa det på den här datorn , måste vänta tills jag får tillbaka min egna men jag lägger upp det när jag har fixat skuggorna!

Medarbetare på Djurfoto

[Maine]
0

Jag tycker kanske att en annan vinkel varit bättre, inte uppifrån som det är nu. Nu är håret/huvudet i fokus för min del Flört

Skuggorna är däremot inget som stör mig.

Emelie-E
0

Han är så söt <3

Du kan få komma hit och fota din favoritsysterson ;D Han vill väldigt gärna bli fotograferad ^^

Moalinn
0

okej, tack.  :)

han är alltid söt :D

favorit och favorit, (; neh. men får väl komma snart :3

Medarbetare på Djurfoto