Bra kamera eller?
Jag funderar på att inhandla en ny kamera, vill enbart ha en liten digital kamera som fungerar skapligt för en bra peng.
Har hittat denna http://www.samsung.com/se/consumer/photo-film/cameras/digital-still-cameras/EC-PL150ZBPRE2/index.idx?pagetype=prd_detail för ca 950-1000kr.
Någon som har en sådann och kan ge åsikter.
Fotar själv bara lite alldagliga saker på familjen.
Just nu har jag en Advent med 7 Megapixlar som är inhandlad för ca 7-8 år sedan.
Och den börjar nu att bli lite sliten hihi, men samtidigt är jag nöjd med bilderna den tar ;)
Mvh erika
Det är nog en bra kamera. Min första digitalkamera var just en Samsung (A5) som jag köpte 2002 eller 03 och den är riktigt bra, mina döttrar använder den på utlykter med mera.
/Désirée

#1 Jo jag tänkte sälja min gamla för någon hundring ifall någon har små barn som tycker om att fota. Min son är bara 3 år så lite väl tidigt för han kanske ;)
Kan skvallra om att jag läste en massa bra om denna igår så det blev att jag beställde hem den. så nu längtar jag att jag får den troligtvis till veckan ;)
Jag skulle ha gett min gamla kamera till barnen. Mina tjejer började fota runt 3 års åldern. Lite smått med en riktigt gammal kamera. Det skall ju börjas i tid.
Mot din kamera idag så är Samsungen ett bra val.
Avantkameran får man inte så mycket för skulle jag misstänka.

#3 nja kanske sparar den så han får den senare. han är jusst nu i en väldigt förstöra saker period =(
Ajdå då förstår jag.
Den är säkert bra, men både jag och en annan kompis har vars en Samsung och dom har varit väldigt dåliga på att hålla damm ute. Kan kanske beror på att vi har våra kameror i fickan, men det är kanske bra att i alla fall ha hört det, sen vet jag inte hur dammtät denna modellen är, menmen…
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

#6 Tack, bra att få veta sådanna saker. Jag har köpt en skyddsväska till som jag alltid kommer att använda så det bör ju minska risken ;)