Skrivare - Hjälp!
Jag funderar på att köpa en skrivare, så behöver lite hjälp med tipps på vad man ska tänka på och allt som kan vara bra att veta. Skulle även bli tacksam ifall ni kanske kan tippsa om en bra skrivare? (:
Tacksam för svar!
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

Då du skriver på ett fotoforum, gissar jag att du vill ha bra fotoutskrifter.
För fotoutskrifter sågar vi laserskrivaren.
En modern bläckstråleskrivare klarar jobbet med glans och jag har god erfarenhet av Canons modeller, men utskriftskostnaden är snuskigt hög. Det gäller alla bläckstråleskrivare.
Nöjer du dig med 10x15-formatet är en sublimeringsskrivare det givna valet. Jag kan inte mer än rekommendeera Canons Selphy-serie. Mycket bra utskrifter som håller sig fina i måånga år. Att jag just rekommenderar Canon är helt enkelt tillgången på papper och filmkasetter. Övrigra fabrikat kan det vara ett h-e att få material till.
Och till sist dan bästa skrivaren heter Crimson.
Sajtvärd för Foto
Sajtvärd för Fågelskådning
#1 Okej, jo jag tänkte att jag kanske inte behöver skriva att det är till fotoutskrifter då det är ett fotoforum (:
Tack för hjälpen, har suttit och fundera på de olika Canon-skrivarna då de har fått bra kritik och även de som är mest köpta. Har hittat två som skriver ut de storlekar jag är ute efter och som dessutom inte kostar skjortan.
Så om ni vet något om Canon Pixma iP2700 eller Canon Pixma iP4850. Priserna skiljer sig ganska ordentligt och jag vet att man får vad man betalar för. Men tanken är väl för-/nackdelar med dessa två det jag tänker mest på, även om ni har några erfarenheter av dem :)
//Nikita.S
Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se