Tema:Djur
Älgar är fascinerade. Har inte så ofta haft chansen att se dem, men bland alla mina andra projekt finns att lägga en helg i mer älgrika områden än Malmö för att se om de kan komma nära nog att fångas på film (ok då, minneskort). 
Rubriken "Vilda djur" är väl kanske dock lite missvisande då det uppenbarligen handlar om en djurpark (eller liknande?).
mvh Martin
jag kan fortfarande ändra den,vad ska den hetadå??Tema:Djur??
Fiin
*Fler djur tack!*

:)
mer djur??

Många fina bilder, gillar den glassiga kissen #3. Typiskt katter att hitta dom mest konstiga sköna ställningar!
/uLLf

#9 jättefin bild!!
#11 vad fin hund
Fler bilder???
Love bunnies: Inte för att jag vill verka som den stränge magistern eller så, men du har på några timmar efterfrågat fler bilder nu en 3-4 gånger. Jag är säker på att det kommer fler bilder, och jag tror inte du behöver fråga efter dem. Men det är påsk och alla sitter kanske inte vid forumet.
I all välmening :o)
mvh Martin
jag tänkte på det oxå sen!!:)

#17 Härlig närkontakt med älgen. Kanske skönt att vara på insidan? :D
mvh Martin
#21 Ser ut som en Vicent.
mvh Martin
Här kommer en bild som jag tog i höstas när vi var i Tunisien och åkte bild i öknen (där vi även fick motorstopp!). Som tur är var föraren snäll och stannade bilen så att jag kunde få ta kort på kamelen!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Motorstopp i öknen låter inget vidare! Härligt foto!
mvh Martin
Kul med lite älgbilder!
#28 Lite ovanligt med "close-ups" så det är kul för att bryta trender. Ett tips till nästa gång: Jag tycker bilden hade blivit bättre om du fått med hela älgen/älghornen, eller haft annan komponering så att inte hornet till höger i bild sett så avhugget ut. Kanske hade en blixt kunnat vara på sin plats där också.
Bifogar ett par bilder på dovhjort, första dagen med nya kameran. Ibland skall man ha tur :o) (juni förra året).
mvh Martin

#36 heheh Me like

#33 Det närmsta jag kommer efter att ha konsulterat Fågelguiden är Rostand. En and som oftast inte finns vilt i Sverige och där den finns handlar det ofta om rymlingar från parker. Är den fotograferad i Slottsskogen kan man tänka sig att den är inplanterad där. Ibland finns den som flyttfågel i västsverige, så det är ett annat alternativ.
De övriga änderna på bilden är gräsänder och finns naturligt i Sverige.
mvh Martin
#48 Ja,den är fotograferad i slottskogen.
#49 Härlig sto asså!
putt
#49 hos dem har jag också varit! Se senaste Ridsport…
#52 Trevligt! Jo, hörde att de skulle stå om fölet i Ridsport :)
Skulle kommit med tidigare men fick vänta pga platsbrist. Tyvärr hade vi sämre väder den dagen så bilderna blev inte så fina som dina (beror väl på annat också
). Fina bilder du hade därifrån, kikade på din hemsida…
#54 Okej, deras hästar är verkligen härliga! Tack :)
#58 Neew va söööt!

#56 - härlig bild!

#63, fantstiskt fin, men rackarns rund kompis!! Lite synd på datumet!
#60… *hehe* Tack Horsepower!! : )

#67, Tack, ^^ Okej, vad heter den? :D
/ Sara & Casper

#81 grymt fina ögon!!

#3 haha vilken slapp katt! :P

#95 - 
#95 neej så sööt!!Min katt hatar att bada!