Resultat fotoutmaning #9
Att vara domare är verkligen inte det lättaste. Det var många fina bidrag med mycket glädje i alla! Här kommer prispallen…

Grattis till alla tre :)
jag är glad att inte jag dömde denna omgången :)

Nä d va verkligen svårt, jag ändrade mig hit och dit hela tiden. Till slut vet man inte vad det är man bedömer ;)
/uLLf

I en sådan här kategori så måste man ju gå efter känslan snarare än andra kvaliteer. Det tycker jag du har lyckats bra med!
Grattis till alla tre! Väldigt glädjerika bilder!

´#6 Tack! Jag tror att det handlar mer om smaksak än om bildkvalitén i sig…
Grattis alla tre. Mycket bra bilder i den här omgången.
Eddie

Jag tyckte du gjorde ett jättebra domarjobb:) verkligen jättefina bilder alla tre, Grattis till vinnarna!:D
Åh, vad roligt :) Tack allihop!
Och grattis till ettan och trean. Superfina bilder båda två.

Grattis till alla tre! Vinnarbilden är ju bara för härlig :)
Grattis alla tre! Man blir riktigt lycklig av att bara titta på bilderna. :D
Grattis! :D Jättefina bilder, det smittar av från dom ;)

Fina bilder! :)

Namen!! Va glad jag blir!! Superglad!! Det ar forsta gangen jag var med och sa fick jag vara med pa prispallen! Kanns jatte jatte kul! Och de andra tva bilderna var pa min topp lista oxa - sarskilt tre skuttande jantor!!

Tack så jättemycket! Är jätteglad! :D Måste bara fråga, antar att det är jag som ska fixa nästa fotoutmaning. har inte vart medlem här länge och behöver lite förklaring. jag ska hitta på ett ämne lr? Vilka ämnen har varit innan? när ska tävlingen börja, när ska den avgöras? har inte vart hemma på några dagar så såg det inte förrän nu, hoppas ni inte väntat allt för länge på nästa utmaning. skulle bli jätteglad om ni kunde svara på mina frågor
MVH Fredrika

Lr, jag kanske bara ska vara domare nu när jag tänker efter?? hur som helst är jag jätteglad om ni kan förklara för mig! :D
Grattis till alla "pallplatsare", och framför allt Essgarde som vinnare då.
Ulf - tycker du har gjort ett jättebra val, en mycket svår omgång men du har lyckats tycker jag.
Esgarde: Nedanär den text du kan klippa ut och lägga in överst i den tråd du skapar (och lämpligen döper till "Fotoutmaning #10 ämne…").
Som du ser är det 7 dagar från att du lägger ut tävlingen, och därefter 2 dagar för att du skall utse vinnaren i tävlingen, som sedan fortsätter med att bestämma nästa tema osv.
mh /M
=====
Tidigare ämnen:
Utmaningen #1 Något gammalt
Utmaningen #2 Något ungt
Utmaningen #3 Solljus
Utmaningen #4 Kyla
Utmaningen #5 Bekvämt
Utmaningen #6 Mod
Utmaningen #7 Vårkänslor
Utmaningen #8 Människor
Utmaningen #9 Glädje
Regler
Posta ett foto som ni tycker representerar temat.
Max storlek är 800x600 pix.
Lägg gärna till information om var, när och hur.
Personen som väljer temat utser "vinnarna" och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna".
mvh Martin

Nästa utmaning är här