Fota modell!
Lite småpanik, pratade med en tjej förra veckan som vill bli fotad av mig. Gud vad kul tänkte jag, och vi började maila, bestämma vecka osv. Men nu börjar jag få panik, är jag tillräckligt bra, mitt självförtroende inom foto pendlar varje dag om hur jag tycker.
Hon är ingen riktig modell, alltså hon jobbar inte som modell, hon är en vanlig 15 årig tjej som många andra, vill ha schysta bilder på sig själv.
Men endå, är kanske fånigt. Men nån som vet vad jag bör tänka på när jag fotar folk arrangerat? De flesta bilder är tagna med kompisar eller familj, och med dem känner jag, kan korrigera och slappna av med, men det här är en helt ny person jag aldrig träffat.
Lägger upp några bilder så att ni får se mitt Foto-stadie. är inte nybörjare utan fotar med Nikon D300s, har 4 gluggar att välja på och 2 år erfarenhet.
Men endå…
jag tror inte du behöver gå och grubbla över de :) de va ju jätte fina bilder och med en bra kamera och kan hantera den så kommer de nog gå superduper bra :) ha kul och tänk positivt bara
LYCKA TILL!
Mvh Linnéa