Vilken ska jag välja?
Jag ska vara med i en mindre foto tävling, temat är vårkänslor. Skulle någon kunna hjälpa mig att välja vilken bild jag ska delta med. bilderna kan ni se på http://www.mwfotografier.se/version_5.htm behöver snabba svar.
Tycker att du som fotograf skall välja den bild som för dig mest representerar vår.
Vill du ha min synpunkt, så tycker jag att det förvisso är vårbilder allihop, men ingen av dem ger mig den där riktiga vårkänslan. När knoppar brister brukar man väl dock förknippa lite med våren, och det är dessutom ett mycket bra foto. Fotot du döpt till shakira-040 tycker jag är det som för mig mest representerar vår av de foton du har på den sidan.
mvh Martin
Bilderna säger inte så mycket tycker jag, men bilderna på de blåa blommorna gillade, jag, fina färger.
De säger inte mig så mycket heller. Den som representerar mest vår är iallafall den shakira-040 precis som marnyman säger i #1. Sedan gillar jag bilderna på de röda tulpanerna men de är inte lika mycket vårbilder.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
okej tack, har bestämmt mig nu och det blev den första bilden med blåa blommor
ändrade mig tar nu den med knoppen istället den symboliserar våren mer en dom andra.