Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 808 ggr
moonlights
2011-06-18 21:48
0

Canon EOS 500D

Jag har fått ett erbjudande om att få köpa en Canon EOS 500D för mellan 5000-6000kr. JAg får även med två objektiv, ett stativ, en bok om fotografering och filter. JAg får även hjälp med att komma igång med fotograferingen.

Så tycker ni att jag ska slå till?

Vad har ni som har en sådan kamera för erfarenheter av den?

Jag har aldrig tidigare haft en systemkamera så jag är nybörjare på sånt, men tror ni att den kameran är en bra nybörjarkamera? =)

moonlights
2011-06-18 21:52
0

Kanske ska tilläggas att hon som har kameran har haft den i 1 år och köpte den som ny för 11000 kr.

fia-mia
2011-06-18 22:01
0

Jag hade absolut slagit till.

Har du ett fotointresse och pengarna borde du inte ångra dig.

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

LoveYourRabbit
2011-06-19 08:08
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag hade också slagit till, har själv den kameran och den är suverän! Ett stort pluss är att man kan filma med den, det kan man inte med alla systemkameror. Det var också min första system, så den passar perfekt till nybörjare och även dom mer erfarna.

Bifogar en bild som jag har tagit med den kameran

Somriga hälsningar från Vilma

Uppfödning av hoppkorsningar i liten skala, Conejos Hoppkaniner ♥
Conejos Hoppkaniners blogg

"Lev livet, det visas inte i repris."
Sov gott min flicka, 27 april - 4 juni

cinna
2011-06-19 10:12
0

Förlåt om jag låter pessimistisk och som en glädjedödare, men fundering bara: Varför säljer hon allt så "billigt"? Har hon ordentliga kvitton från affären?

Tycker att ett prisras från 11000 till 6000 är lite väl häftigt. Är verkligen inten ens grejor mer värda efter ett års användande??

Har tyvärr inga åsikter om själva kameran, då jag är en inbiten Nikon-människa, så där får andra hjälpa dig…

Inkanyezi