Nytt namn, Robert Hammer
Nu är det andra gången som mina vänner i USA skriver fel om mitt efternamn, Hammar blir till Hammer. PerfectPictures har uppmärksammat en bild jag tog för några veckor sedan till en kurs i Glamour Photography at your fingertips.
Hälsningar
Hehe, komiskt! Jag brukar få heta Hörd i efternamn fast jag heter Hird
Knasigt blir det ibland
Jaqueline
Förstår frustrationen! :) Det är en hel massa folk som inte får mitt efternamn heller, Hanstén. Det blir Hansen, Hausen, Hasen… ja allt möjligt……. :)
Robert.
Hur funkar sådana här onlinekurser egentligen…har funderat på att testa någon men har inte riktigt fått klarhet i hur det går till rent praktiskt….hilfe.
Alltid lika irriterande med felstavningar! Mitt efternamn Adelsköld råkade bli Aldeskäld på min gamla kanotklubb… xD
Jag får alltid heta "Attelid" och inte Attlid.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag har ett kort efternamn på 4 bokstäver. Sist det blev fel var det hela 3 fel 
Tur att man heter Johansson, det är inte jätte många som stavar fel på det :) Därimot blir jag och lillasyster alltid ihop blandade (inte ens lika o.o), så jag brukar bli kallas Malin.
Kram Hanna
Hanna

#7 - man ska aldrig säga aldrig. Jag heter Bengtsson och blev omtalad som Beriffison i en tidning i Australien. Funderade ett tag på att köpa mig det namnet för skojs skull, det var ju mycket trevligare än mitt egna ;)