Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 513 ggr
Robert
0

Nytt namn, Robert Hammer

Nu är det andra gången som mina vänner i USA skriver fel om mitt efternamn, Hammar blir till Hammer. PerfectPictures har uppmärksammat en bild jag tog för några veckor sedan till en kurs i Glamour Photography at your fingertips.

Till nyhetsbrevet!

Hälsningar

Robert
www.roberthammar.com
www.roberthammar.se

j114
0

Hehe, komiskt! Jag brukar få heta Hörd i efternamn fast jag heter Hird Glad  Knasigt blir det ibland

Jaqueline

Yeahsussu
0

Förstår frustrationen! :) Det är en hel massa folk som inte får mitt efternamn heller, Hanstén. Det blir Hansen, Hausen, Hasen… ja allt möjligt……. :)

Zpookey
0

Robert.

Hur funkar sådana här onlinekurser egentligen…har funderat på att testa någon men har inte riktigt fått klarhet i hur det går till rent praktiskt….hilfe.

Cydonia
0

Alltid lika irriterande med felstavningar! Mitt efternamn Adelsköld råkade bli Aldeskäld på min gamla kanotklubb… xD

Anna
0

Jag får alltid heta "Attelid" och inte Attlid.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Tilda
0

Jag har ett kort efternamn på 4 bokstäver. Sist det blev fel var det hela 3 fel Fundersam

Abico
0

Tur att man heter Johansson, det är inte jätte många som stavar fel på det :) Därimot blir jag och lillasyster alltid ihop blandade (inte ens lika o.o), så jag brukar bli kallas Malin.

Kram Hanna

Hanna 

Celia
0

#7 - man ska aldrig säga aldrig. Jag heter Bengtsson och blev omtalad som Beriffison i en tidning i Australien. Funderade ett tag på att köpa mig det namnet för skojs skull, det var ju mycket trevligare än mitt egna ;)