Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 362 ggr
Robert
0

Tack!

Jag tänkte på dig under dagen…

Du anar inte hur mycket jag uppskattar den tid du lägger ned på Foto.iFokus. Det är väldigt fint av dig att lägga in bilder, ställa frågor och ta dig tid till att bedömma andras bilder. Jag tror ärligt talat att jag inte är ensam om att tycka att du gör ett bra jobb.

Tack för att du tar dig tid till att posta dina tankar här på Foto.iFokus. Och förhoppningsvis kommer dina tankar att bli bemötta även i fortsättningen också!

Bästa hälsningar

Robert

Robert
0

Det är väldigt kul att se nytillkomna medlemmar snabbt finner sig tillrätta, är aktiva från början. Kul att du vågar fråga när något är oklart, att du lägger ut bilder och bidrar med din kunskap.

Återigen tack för dina bidrag!

Robert

Robert
0

…och du, glöm inte bort att berätta om Foto.iFokus till andra om du gillar sajten.

Som tidningarna brukar skriva

-"Ge bort något som varar hela året"

irma
0

var inte många inlägg här,, :-) jag tackar dej för en bra sida som innehåller så mycket. Framför allt gillar jag att dom jag mött hittills är trevliga prickar och att det finns humor här och på dom kopplade sajterna. Känner mej inte pressad att ha topp resultat bildmässigt, utan här vågar man lägga ut en vardags bild. Och det är ni sajtvärder som har lyckats få det så.

Skrattande