Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 388 ggr
Thea
0

Så otroligt fascinerad!!!

Jag måste bara berätta att jag är så otroligt betagen och fascinerad av alla era bilder här inne. Jag kom ursprungligen hit till iFokus.se för Ridsportdelen, men blev nyfiken och hamnade här inne, något jag är otroligt tacksam över! Ni tar så grymt vackra bilder, på allt möjligt. Inget motiv är att ringakta utan allt kan bli lika vackert!

Idag ser jag potentiella motiv överallt! Jag var ute i lördags och tog en del vinterbilder på allt möjligt, men har inte hunnit få in dom i datorn ännu, men målet är att visa dom här på forumet för att se vad ni tycker och vad ni kan lära mig.

En helt ny värld har öppnats för mina ögon! TACK!

//I

Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

Pia
0

Jag håller med dig, thea! Man ser nya och udda motiv överallt efter att ha spenderat lite tid härinne:) Helt plötsligt så tänker man annorlunda på saker och ting t o m när man inte har kameran med sig.

irma
0

Kul thea att du gillar att vara här inne… som du säger..enormt fina bilder som visas här och alla möjliga motiv.. det jag gillar bäst här inne är att det finns humor,,,, för min del så hoppas jag att humorn kommer att stanna här på sajterna,, har upptäckt att under sajtern har det med  t ex kattsidan.. :-)

man behöver heller inte ha rätt fototeknik utan man kan lägga in en bild som man gillar motivet i.. en del såna här fotosidor tittar bara på hur bilden är komponerad m.m och glömmer att titta på själva motivet… och här inne begär man kritik, hjälp och råd så får man det av mer erfarna fotografer.

nu för tiden måste man ha kameran med sej överallt… dom gånger man inte har det blir man irriterad för man ser olika små motiv överallt… :-)