Jaqueline.webb.se
Jag tänkte väl göra som en del andra redan har gjort, köra lite marknadsföring. Ni får gärna besöka min hemsida och studera mina bilder.
Detta är den första hemsida jag gör någonsin, så ni får inte vara llt för hårda mot mig ;)
Men ge gärna tipps på hur jag kan förbättra sidan.
Har heller inte laggt ut jätte mycket bilder än, men det kommer!
Jaqueline ->www.Jaqueline.webb.se<-

Okej, jag öppnade din sida i IE7, och kommer till en tom plats.
Hälsningar
Robert

Jag öppnade också i IE7 och det fungerar bra! Dock verkar tumnaglarna ladda väldigt långsamt. Är det nedskalade (i html) orginalbilder så bör du nog skapa separata tumnagelbilder som är små och snabbladdade.
Annars mycket bra!
Jag kunde också se den i IE7 men håller med ovanstående talar att bilderna laddar långsamt även bannern kom fram väldigt sen.. Vad har du för Upplösning på din grafik och dina bilder?? Annars var det en mycke fin sida!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Tack så mycket! Att den laddar långsamt är jag medveten om. Förstår dock inte vad ni pratar om, "hemside språk", får anlita min data expert till bror som får hjälpa mig, haha.
Jaqueline
Hej Jaqueline..
Öppnade också din hemsidasida i Internet Explorer 7 och för mig fungerade allt som det ska tror jag väl. Dock var bilderna lite sega att ladda, men annars jättefint! :) Du får gärna kika in på min hemsida - www.hkfoto.webb.se - och kommentera den i Gästboken, om du vill det. Undrar också om du vill göra ett länkbyte? :)
MVH Hannah
Sjukt snygg vattendroppe på din sida.
#5 Javisst kan vi göra ett länkbyte, känner igen HK, tror ajg vart inne på din förut!
#6 Tack så mycket! villken menar du? den från kranen eller? Blev himmla nöjd med den själv faktiskt!
Jaqueline
# Okej så roligt, då länkar jag dig! :) Tror dock inte du varit inne där förut för att hemsidan skapades den 16:e februari och det var ju nyligen. ^^
#8 hehe ok, nej jag hade inte vart inne där. Jätte fin sida du hade =)
#9 Tack! ;D
Tänkte bara tala om att min hemsida är uppdaterad. Checka gärna in den en sekund eller två =)
Jaqueline