Fotoutställning
Tänkte göra lite reklam för min klass fotoutställning.
Vi är ett gäng elever som studerar allmän kurs - foto på Tollare Folkhögskola i Saltsjö-Boo. Vi pluggar upp våra gymnasiebetyg samtidigt som vi lär oss grunderna i fotografering.
Fotoutställning på Galleri Korn, Hornsgatan 147 (Hornstull, Stockholm).
Det är gratis!
Öppet 18-22 maj
Onsdag - Fredag 15.00 - 19.00
Lördag & Söndag 11.00 -16.00
Ni är varmt välkomna! / Carla Erinder
Synd att jag inte har tid att åka till Stockholm nu. Kanske kan du visa oss lite av bilderna från utställningen här?
/Désirée

Jag kommer nog att titta in. Det är väl första utställningen på det galleriet? Huset är ju rätt nytt, precis nyinflyttat om jag inte har fel för mig?
Och om det går att göra en sammanställning av utställningen och placera på nätet på något sätt, kanske efter att den är slut, så tror jag att det kan vara en bra idé. Det kan ju så småningom permanentas, med fler årskullar.

#2 Jag är ledsen men jag tror att du tänker på fel galleri. Stina som äger Galleri Korn har haft det i några år och det har varit diverse utställningar där. Både andra fotografer och konstnärer, och sen har tidigare fotoklasser ifrån min skola hängt sina foton där. Men det vore kul om du tittade förbi!
Att göra en sammanställning av utställningen tycker jag låter som en rolig och bra idé. Måste bara kolla med min lärare och dom andra eleverna och se vad dom tycker :)

Oops. det är alltså på västra sidan av Långholmsgatan ner mot vattnet. Jag ska nog hitta dit.