Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 660 ggr
Robert
0

estethia

En utav våra medlemmar, estethia finns nu med bland våra "Länkar". Hon har väldigt vackra bilder på sin hemsida, www.estethia.se och det är en fröjd för ögat att titta på dom.

Ta en titt på Christels hemsida!

Hälsningar

Robert

Norrskenet
0

Bilderna på Viktoria Tolstoy var nog det grymmaste jag sett!!! Otroligt importerad

Robert
0

När jag tittar på Chritels bilder så ser jag att det finns fortfarande utrymme kvar för mig att utvecklas.

Hälsningar

Robert

irma
0

underbart vackra bilder,,,

Estethia
0

oj tack!
*rodna*

jag som sitter å svär över att bilderna ser ut som skit (95% är webfixade på min gamla, nu avsomnade, skräpskärm och ser ut därefter).
jag kommer ladda upp uppiffade webbilder nångång inom snar framtid.

och nu när ni vet det…. Flört

Robert
0

#4, jaha, var det bara skitbilder du hade lagt in. Flört

Då måste du hålla oss uppdaterade när de riktigt bra bilderna läggs ut. Påminn oss gärna, jag ser fram emot att ta del utav de nya bilderna.

Hälsningar

Robert

Estethia
0

hehe japp.. bara skit rakt över.
det är mest bara som en dimmig hinna över bilderna (gick inte att få ner kontrasten på min gamla skruttskärm och bilderna lider därefter).

Fotord
0

…ja tack, tryck gärna ner mig i stövlarna ännu en gång… :-/

"hehe japp.. bara skit rakt över. det är mest bara som en dimmig hinna över bilderna"

eller… så är det din NYA skärm som är dålig eftersom alla tycker att dina bilder är perfekta som de är.
Alltså sitter du just nu som bäst och "skitifierar" dina redan perfekta bilder så de ser bra ut på din NYA skärm (men istället får färgmättnad som en amatörvideokamera från 80-talet på steroider).

;-)

Estethia
0

haha!
ja så är det nog.
jag får klaga, med referens till den här tråden, hos crimson som dumt nog gör kopior som ser ut som bilderna på min skärm..
Flört

*lyfter upp ur stövlarna*

Fotord
0

Crimson är bra. Du måste helt enkelt ha ha kryssat i…

"Remove intense and excessive 80's-video camera color cast and transform into what I really want"-rutan

Den sitter precis under "fill-in" rutan i slutet av beställningen.

********FoTord funny_mode: off***********
Crimson är bra. Jag grät faktiskt lite glädjetårar första gången jag fick bilder från dem. Efter att ha betalt massor med pengar för fula brunstick under ett år så fick jag A4 för 14 kronor med samma lyster som på skärmen.

Estethia
0

*skratt*

bra att du sa! jag hade helt missat att den rutan var ikryssad.

jo crimson är suvve.
jag fick iofs precis samma resultat (med viss skillnad i gröna färger) från proprint. men crimson ligger inte långt ifrån min studio (många bud blir det) och är blilligare.
proprint har dock något tjockare papper, något som jag gillar.
men det får bli crimson ändå.