Sälja kamera?
JAg har en Nikon D40 som jag haft sedan 2008, väl använd, den har följt med på mycket. Har fungerat toppen, men känner att nu vill jag uppgradera mig. Då är frågan hur mycket kan jag få för min "välanvända" lilla Nikon D40? Som är lite repig på skärmen, gummit som sitter vid "titthålet" är borta annars helt felfri, funkar som den ska och helt nytt 18 - 55 objektiv med (kitobjektivet)
Hjälp mig att finna en lösning :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Det beror ju på köparen. Jag själv hade inte gett mer än 900kr, men tror säkert du kan få 1800-2000kr på blocket.
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
Ja, den är inte den nyaste varianten Nikon har och är en aning repig, så jag var beredd på att det inte skulle bli så stor summa. Det kanske inte är värt att sälja den? Vem vill ha en D40?
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Jag sålde mitt D40 hus för 1000:- dock var det en söndrig blixt. men tycker de va ett rimligt pris för den :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Om du inte ska använda den så skadar det väl inte att prova, det finns säkert bågon förälder som ska köpa en kamera till sitt lilla barn, och så vips så finns det en systemkamera som kostar nästan lika mycket! :O Haha nämen det finns nog de som inte vet så mycket om de olika modellerna, jag skulle göra ett försök i alla fall! =)
Säger som #4, försök att få ut den på blocket.
Det var så min 13-åriga dotter fick sin egen D40 för ett par veckor sedan. Spirande fotointresse och jag tyckte hon skulle ha något eget istället för att hela tiden tigga om att få låna min D90
fick sålt min D60 för 2700 och den va 1 år gammal, så tror att du skulle kunna få sålt din för 1000 iaf. Nog många som letar en bra och "billig" nybörjar kamera till sina barn,
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto