Foto iFokus

Foto

Etikett: kritik-hård
Läst 878 ggr
NSphoto
0

(H) Kritik - Hundar i skogen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog ut hundarna idag för att fota en sväng i skogen när det var så fint ljus. Är extremt nöjd med bilderna så skulle verkligen vilja ha kritik på två av dem! :D

Nikon D7000 - Nikkor 50mm f1.8 + Reflexskärm

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

NSphoto
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och andra…

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

[YlvaP]
0

Den första bilden gillar jag skarpt. Härligt ljus.

Den andra blev för ljus tycker jag.

NSphoto
0

#2 Okej. Tack så mycket (:

//Nikita.S

Mimmulih
0

ååh vad fina! den första är skitfin! ser lite sagoaktig ut! bra skärpedjup och bra ljus! :) är de redigerade eller derekt från kameran? den andra är oxå jättefin men på ett annat sätt! :)

NSphoto
0

#4, Tack! :D Dom är redigerade, dock har jag bara använt mig av Curves, levels och lite annan färgsjustering i elements 6.0. Även lagt på lite skärpa då den försviinner när man förminskar dem (: Kan lägga upp orginalen om du vill.

//Nikita.S

Mimmulih
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

nej behövs inte! :) jag undrade bara ;)