Jättefina foton, snyggt fångat! :)
#3 Tack! :)
Guud!!Hur har du lyckats ta #1??
Härlig bildserie! Riktigt snyggt. Har själv försökt liknande med fisktärna, men inte varit tillräckligt nära för att det skall bli bra. Kan gissa att även du fick ett par misslyckade försök innan den satt, eller? Seriebildstagning? Vilket objektiv använde du, gissar att det är din D50 som du har skrivit om på din profilsida som är kameran?
Det enda som "saknas" är en liten fisk i näbben på sista bilden. :o)
Sen en liten sak till, en petitess, men dock. Det är en skrattmås, inte en fiskmås. :o)
mvh Martin
#5 Hehe jaa du.. jag satt på lur! Fast de va inte så svårt för han var envis och försökte om och om igen..
(#6) så visst har jag några misslyckade också.. ;) Och jag tog den på bar hand utan seriebildstagning med ett Tamron 70-300 och alldeles riktigt med en D50. Och jag ber om ursäkt för min dåliga kunskap om fåglar! ;) En skrattmås såklart! Och ja, fisken skulle vart pricken över i, men så länge jag såg måsen så fick den ingen fisk.. *flinar*

Riktigt snyggt!

Jätte fina bilder, Mandrakonian.
Även jag tog lite bilder på fiskmåsar häromdan. Och här kommer en bild.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Underbara bilder!
#2 Urhärlig bild!!
#9 Kanon!
#11 Najs!
:D
Fattar inte hur ni lyckas :P

verkligen fina !

#11 Du har en skön stil när du fotograferar, gillas mycket!
Härliga actionbilder, bra jobbat. 
Johan
Tack, Mandrakonian
Jag personligen tycker fåglar är ett bland de svåraste motiven och det krävs mycket tålamod för att lyckas riktigt bra. Samtidigt är det en rolig utmaning..
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

#16 håller med dig. Jag kan fota fåglar i några tim om det är fint ute och inte blåser så mycket. Sen har man lärt sig att komma riktig nära dom och det är roligt. Att vara ute i naturen är det bästa jag vet. Mvh/Mandrakonian.