Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 1516 ggr
fetstil
0

Fotoalmanacka

Tänkte fixa ihop en personlig fotoalmanacka och vore glad om någon kunde tipsa om en eller flera bra leverantörer? Jag bryr mig inte så mycket om priset, bara det blir bra kvalitet.

Gips
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tycker trycksakstorget trycker bla kalendrar med likadan exponering och kontrast som man skickar in vilket man inte kan säga om många andra. Jag tycker alltså de är bra, pappret är naturligtvis av billig typ även hos de..

Anfa
0

Jag har beställt en almanacka från Photobox, eftersom jag beställde kring jul så var det en rätt så lång leveranstid men jag är jättenöjd med bilderna! =)

medea4u
0

Jag googlade runt lite eftersom jag själv är intresserad, och hittade denna sida om Fotoalmanacka där det var nån diskussion om fotoalmanacka som produkt, men det fanns en hel del länkar till olika leverantörer som man kan kolla upp. Det skulle också komma någon "bäst i test" till hösten där, men det hjälper ju inte dig nu Skäms

Själv har jag beställt tidigare precis som Anfa från Photobox och de var helt ok. Men vore kul att hitta alternativ. Skriv gärna om vad du valde…

FotoAlle
0

Ifolor har jag använt, samt Vistaprint, båda med tillfredställande resultat. Crimson har också.