Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 985 ggr
MarajLowajz
0

[N] Kritik - Vårtecken Groda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, första riktiga vårtecknet jag hittade idag iaf förutom att myrorna var i full fart =)

Vill gärna ha lite kritik på dessa 2 bilder, vad som kunde gjorts bättre, vad man kan tänka på och sånt =)

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

MarajLowajz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild nummer 2.

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

Roxie
0

Hihi, tyckte den var frän! Men kan man se surare ut? ;D

// Sofia

MarajLowajz
0

Haha njae, min hund gick och nosade den i rumpan först så kanske därför :P Eller så har den bara vaknat på fel sida denna vår :D

-Albert Einstein

LFCFredda
0

Ettan tycker jag går bort lite då du bommat fokus på ögat. Fokus verkar ligga på benet istället.

Tvåan är en bra bild. Bra fokuspunkt, härligt skärpedjup, bra bakgrundsoskärpa. Kanske lite mörkt motiv, går det att ljusa upp grodan lite?

[lucke]
0

Vilken underbart vacker padda! Lyckliga du som träffat på ett sånt trevligt vårteckenKyss

MarajLowajz
0

#4 - Mmm kanske jag gjorde ja! Tog bilden när jag satt på huk och lutade ner kameran mot marken då jag har lite svårt att lägga mig på marken p.g.a ryggen =) Ska försöka ljusa upp grodan lite på bilden! Tack för svaret!

#5 - Tack! Det vara rena rama lyckoträffen att ja såg den =)

-Albert Einstein