Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 1421 ggr
NSphoto
2011-04-19 16:16
0

(H) Kritik - Föl

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gammal bild jag satt och redigerade som jag är otroligt nöjd med (: Gud vad mycket gamla bilder man har som helt klart är värd en plats i portfilot ^^

Just denna gillar jag extremt mycket för känslan i den, kan själv faktiskt inte hitta några som helst fel i den. Därför valde jag hård kritik på denna.

Sony A100, minns ej vilket objektiv.

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

denisesalomonsson
2011-04-19 16:45
0

Supersöt och fin bild!
men den kanske passa bättre in på hästfoto.ifokus?

NSphoto
2011-04-19 17:17
0

#1, Tack (:
Nja, det är ett foto, som jag vill ha kritik på, så jag kan ha den här också ^^ Har den även på hästfoto.ifokus men det står inget om att man inte kan ha den på båda? Eller hur? ^^

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

denisesalomonsson
2011-04-19 17:30
0

#2 Haha nej självklart inte, tänkte mer att den passade bättre där eftersom det är en häst, men självklart kan man ha den på båda!  Flört

NSphoto
2011-04-19 17:34
0

#3 Sen är det större chans att få mer kritik på den om man har den på fler, då dom på hästfoto.ifokus inte är de mest aktiva när det gäller att ge kritik (:

//Nikita.S

nicro
2011-04-19 17:54
0

Vill man har beröm kan man lägga den på ett hästforum, vill man ha relevant kritik lägger man en bild på en fotosida. :)

Relevant eller inte.. :)   Jag tycker oxå att det är en bra bild.

Jag får en känsla av att bilden lutar lite, de ljusa fälten på trädet till vänster drar åt sig blicken lite för mycket och jag skulle kunna tänka mig att bilden vinner på att bakgrunden bakom vallen mörkas ner en aning.

NSphoto
2011-04-19 18:03
0

#5, Tack så mycket (: Okej, då ska jag fixa det genast och se om det blir bättre, om den är sne vet jag dock inte, kan hända att den lutar lite.

//Nikita.S