Kritik - katt
Vill faktiskt ha lite kritik på denna bilden, jag själv gillar den.. men jag får ändå en känsla att den inte är helt okej ändå.
Säg allt ni kommer på, våren är ju här så nu kan jag verkligen börja fotogarfera katterna igen eftersom att jag alltid behöver ligga ner när jag tar kort på dom.. :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Katten r fin, men jag hade velat se mer av den och mer grönare bakgrund, mer "natur" så katten ser lite mer vild ut :)
för en skarpare bild och därmed fånga kattens uttryck i ögonen samt färgerna bättre så rekommenderar jag en kortare slutartid. för övrigt en väldigt fin katt!

Jag tycker att kattens uttryck har fångats bra, men kompositionen i bilden känns inte helt rätt, eftersom blickriktningen är mot vänster i bilden och kattens huvud är så långt till åt det hållet att det känns lite avhugget.
Tack, hon är allt fin och blir väldigt bra på bild.
jag har beskärt bilden så har där det finns mer av henne men tyckte det bara såg väldigt fult ut, och en grönare bakgrund går inte att få vid den här tiden just nu då allt är väldigt grått och tråkigt. Men tack för kritiken! :)
Jag såg själv att den inte är så jätte bra, lite suddig sådär. Tack, ska ut och försöka fotografera henne snart igen :)
tack, känner också att det inte blev helt rätt. Men jag kan säga att det är inte lätt att försöka få kattens uppmärksamhet med ena handen och ta kort med andra.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto