Moln

Underbart mäktig bild. Är den första bilden taget i Sverige? Jag har aldrig sett sådana moln här iaf. :-)
MVH
- Jim Johansson

Fint jobbat Silver Tail. Jag brukar spara lite himmelbilder för att lägga in dom som bakgrunder och byta ut tråkiga bakgrunder. Dessa himmelbilder sparar jag i en speciell mapp i min dator just döpt till Bakgrunder.
Jag har tänkt bygga upp en liten bildbank på olika bakgrundmiljöer för att använda i andra situationer. Antag att du fotar någon hemma, men tycker den vita väggen är lite tråkig bakgrund, ja då byter man ut väggen mot en annan miljö.
Hälsningar
Robert

#7, urbra!
Robert

Ah strålande, norrskenet - härligt med lite jesusljus.
Bra jobbat!
Robert

#17 marshmallowman! (Ghostbusters 1 eller 2 eller…)

Inte visste jag att ni visade bara moln på en tråd här. Första gången jag kommer hit och tittar. Vill ju se vad ni sa om mitt lilla moln. he he

#22, har jag missat någon bild? Väck gärna den tråden i sådant fall till liv.
Hälsningar
Robert
#7 Häftig, väntar mig nästan gud el. Jesus där någonstans :-)
/Mia
#10 Åh, vad läckert. Det är ibland svårt att komma ihåg att solen faktiskt finns där bakom särskilt när det har varit mulet några dagar. Kanonhäftig bild!

Robert! Bild #17# hade jag fotat.

Hehe, mina vätskor innanför hjärnbalken börjar flyta trögare tror jag.
Bra jobbat, gejsa. Du är välkommen hit och jag ser gärna mer utav dina bilder. Du får gärna vandra runt bland inlägg och artiklar här. Gillar du det du ser så tipsa gärna andra fotointresserade om sajten.
Hälsningar
Robert
#21 Det blev ju som en helt annan bild, snyggt!
Har inte tänkt på att man kan "fejka" en panoramabild sådär…
Mvh. Surviver