Några panoramafoton

allt för sällan man ser panorama bilder, snyggt =)
Vilken stad är det? Jag gissar på en stad på västkusten, kanske göteborg?

Jättelätt :-) Men jag är jävig. Jag tog det på bild #1. Var bild #0 är tagen kan jag faktiskt inte se, västra stranden?
Tack för komplimangerna
#5 Bor du i Halmstad? Vet faktiskt inte vad stranden i #0 heter men det är den som ligger på 10-15 minuters promenadavstånd från Österskans, det finns ett reningsverk nära intill. Tylösandstranden var en annan upplevelse.

Ja jag bor här. Ja det är västra stranden. Där badar mest hundar fast vattnet är faktiskt rent fast Nissans utlopp och reningsverket. Så var det inte när jag var liten då var det alltid badförbud där.
Tylösand är lite öde nu. Annat är det i mitten på juli när det ligger 40-50000 människor där och allra värst är det rakt nedanför hotellet.
Det går en gång led från slåttsmöllan ett par km uppstöms Nissan hela vägen utmed kusten ända till tylösand, den heter Prins Bertils Stig. Den är mycket fin att gå, jag har dock ite gjort det själv.

#8 snyggt
Canon har en stitch assist mode på alla kameror. Med den kan man ta bra panoramabilder utan stativ.

#8 nu ljuger du. dom har det inte på alla kameror, dom har det inte på deras systemkameror

#10 öhhhh! inte för att jag så något men nu måste jag. Där har du fel det finns på dom mindre modeller också, powershot S3 IS och ixus så det så.
Kör man exposure lock när man fotar bilderna?
/Mattias