Svartvitt

Snyggt ,de e så att man hör knarret av fotstegen.
mvh/bjorsa

Jag gillar alla bilderna dom är vackra å tilltalande allihopa .
mvh/bjorsa
Snygga kompositioner! Jag kanske hade föredragit lite mer kontrast och lite skarpare bilder, men det är rätt härligt med mjukheten i dom också.
Mvh // Johan
Jag tycker kontrasten är ganska hög i alla bilder. Det är fin svärta i dem i alla fall. Skall kolla in dit förslag på koknvertering definitivt.
Riktigt snygga svartvita bilder. Du skulle ha en utställning på dem.

Väldigt bra blder. Oftast blir svartvita mer stilistiska än färgbilder och det tycker jag dina bilder är ett bra exempel på.

Micke, grymt snygga bilder. Jag gillar det stilrena, diffusa i alla bilderna. Mycket bra jobbat.
Jag ska genast läsa om hur du har gått till väga i ditt tidigare inlägg "Konvertera till svartvitt". Fungerar effekten även på färgbilder? Jag har en hel hög med bröllopsbilder som jag tänkte göra något med.
Hälsningar
Robert
Robert, jag antar att du menar "gothic glow action". Jag vet att den fungerar på färgbilder eftersom den kräver at bilden är i rgb-läge men jag har inte provat så jag kan inte säga hur resultatet blir.
Jag håller med kritikerna ovan Mycket bra bilder. En härlig ton i bilderna. Några av bilderna hade mått bra av lite mer skärpa. Bild 6 är bäst, där tycker jag att den softade tonen passar mycket bra.
Tack för komentarerna. Orginalbilderna är naturligtvis skarpa men jag tycker det lite luddiga ibilderna tillförde ett lite mystiskt skimmer som tilltalar mig.