Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 3564 ggr
pralin
0

Hamsterunge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejhej!

Skulle fota mina hamsterungar, eftersom jag skulle lägga ut en annons på nätet.

Så här blev resultatet efter att ha riggat upp en liten "mini-studio" hemma i sovrummet ^^ Använde vanligt vitt A3 papper och lite lampor och dagsljus.

Det var svårt att få den lilla krabaten att sitta still, så detta fotot togs i all sin hast, men tyckte ändå personligen att den blev bra.

Har ändrat färg, ljus, kontrast i photoshop. Tycker ni att något kan ändras ytterligare?

Martin
0

Ett helt fantastiskt foto! Jag brukar inte falla för hamsterbilder, men detta var otroligt sött! Säljer inte den bilden i annonsen, så kan du nog lägga ner att ha bild i annonsen överhuvudtaget Skrattande

Tycker att de gröna ärterna (är det väl?) bildar en skön kontrast till resten av bilden som går i det ljusa. Läckert!

mvh Martin

[mingdie]
0

Suveränt foto. Du har vekligen lyckats med ett bra annons foto. Tycker som marnyman att ärterna gör att bilden får en bra kontrast.

Eddie

pralin
0

Tack så mycket! Ärtorna var faktiskt mest till för att få honom att sitta still någon sekund, men det blev som ni sa, en fin kontrast mot resten :)

Celia
0

Vilken goding! Jag kan inte hitta något fel med bilden, perfekt!

Essgarde
0

Älskar bilden, underbar!

jojjehanna
0

Håller med övriga! Har nog sällan sett en så bra hamsterbild. Jag tänkte inte ens öppna tråden för jag tänkte att det väl bara var ännu en sån där tråd när någon vill visa sitt husdjur på en halvtaskig bild. Tur jag gjorde det ändå!

Niklas
0

Oj, det var lite olikt de flesta andra djurbilder. Grattis!

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning