Mer Amelie

Mycket fina bilder. Du har fångat trevliga poser och lyckats bra med ljuset.
Jag justerade vitbalansen på en av bilderna för att se hur det blev. Jag utgick ifrån att bakgrunden är vit.
Vänliga hälsningar
Niklas
Jag gillar dina foton. Har du funderat på att köra några i svartvit?
Du kan också försöka ta några nära ett fönster där dagsljuset kan lysa upp ena sidan av Amelie mer än den andra. Bra jobbat.
Eddie

Jattefina! Nr 1 ar klart bast med vad jag kan se perfekt kvalite. Nr 2 ar valdigt sot, men du har lite skugga i ansiktet som kanske hade kunnat tas bort med en reflektor pa vanster sida?? Nr 3 skulle jag kroppa bort 'luften' over hennes huvud.
… sen hjalper det ju att hon ar hejdlost sot oxa
! Har just bestallt samma topp till min minsta!!

Niklas;Tack:) Jag brukar ofta göra det men på dom här bilderna lät ajg det vara för att jag tyckte det såg bra ut ändå, men nu när jag ser den du la upp så har du nog helt rätt det blev ännu bättre:) Jag brukar använda adjustmant layer/curves och sen set white point, är det så du åxå har gjort? Eller finns det andra/bättre sätt?
Mingdie; Tack för din kommentar:) Jo det kanske vore en ide att testa svartvitt, jag tog dom igår så jag har inte hunnit leka så mkt än:)
Pyrst; Tack för din kommentar:) Ja jag borde helt klart skaffa en reflektor åxå!
Ja visst är tunikan söt! Jag älskar me&i!;D