Supermånen

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 WOW! Den är ursnygg! Å då blir man ju nyfiken. Hur gjorde du? Du får gärna berätta lite om utrustning och inställningar.
#2 Läckert!

Tackar! din är inte så dum den heller!. Enligt Exif, 800mm (400mm+tc-20) f.13 1/320sec kamera på stativ . uppfälld spegel, fjärrutlösare.
/Uffe
#4 Tack för info! Skulle kanske ha tänkt på att ha stativ men jag tog den på kvällsrundan med hunden så det blev handhållet utan nån form av stöd.
Har kikat runt bland dina bilder och helt klart hittade jag många favoriter. Plus en massa inspiration och idéer.
Den här är från 8:e mars, tycker den blev rätt läcker även om inställningarna, enligt sonen, är helt fel
#5 Den är jätteläcker! 
/Désirée

#5 Faktum är att jag tycker att denna typen av bild är lite mer tilltalande som just ett månmotiv.
jätteläcker!
Får jag norpa din bild?
Även visa andra på andra forum?

#8 Kanon att du frågar, det är så man gör! 
Klart du får använda bilden, så länge du inte gör några ändringar på den så får du använda den var du vill, jag har faktiskt haft ett par bilder där dom har tagit bort min logga för att använda bilden på sin egen sida utan att fråga och då blir jag inte glad. Ett stort + för att du frågade.
Mvh
Uffe
Tack så mkt…

#11 Se där ! En riktigt fin bild ,
helt klart fint med ljuset omkring.
/Uffe
Tycker bilden är helt ok. Synd på trädet bara. Men jäklar va bulig månen är…. 

#12 & #13
tackar, jo, det blev ju något extra med ringen runt (:
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
#11 Trädet ska vara där

#16 Det är helt rätt! trädet ger bilden karaktär, annars hade det ju bara varit ännu en bild av månen. bilden blir ju lite "spooky" så här 
/uffe
#18 Tack Uffe. Man måste våga vara lite annorlunda i bland