Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 603 ggr
Melianna
0

Amelie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Passade på att fota min lilla tjej idag efter badet i sin nya morgonrock:)

Melianna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och..

Martin
0

Riktigt härliga porträtt på lilltjejen! Gillar hur bakgrunden är utslagen. Kontrasten rosa badrock och blå ögon gör sig mycket bra också. Tror inte jag sett ditt nick tidigare, hoppas du postar fler bilder på sajten! Välkommen (om du nu är ny, och sorry om jag bara missat dig tidigare).

mvh Martin

Melianna
0

Tack så mkt!:D

Fallande
0

Jag kan inte göra mer än att hålla med #2. Underbara bilder :) Riktigt söt liten flicka :) Gillade andra bilden bäst, då hennes ögon syntes bättre.

MVH Sara

pyrst
0

Hej! Jattefin! Ser att du ar fast i rosa du me (jag har tre tjejer sa lever i en standigt rosa nyans…) Gillade bild 1 mest, da jag stor mig lite pa hennes hand i ansiktet pa bild 2. Pa min skarm sa ar bilden lite overexponerad runt huvan, men ansiktet har en jattefin varm farg.

Grattis till fin bild!

ullf
0

Jättefina bilder, hur fick du till bakrunden?

/uLLf

Indeloom
0

Jag instämmer. Kanonfina bilder !  Måste jag välja, så gillar jag den första bäst.  Fortsätt så !

//  Hasse

sumpen
0

Oh, va söt unge! =D

KickanW
0

Otroligt vackra bilder på vacker unge :)

Grimjaur
0

Lite synd att halva handen är utfrätt på ena bilden men annars så gillade jag dem skarpt, mycket bra gjort!

Melianna
0

Tack så jättemkt för alla kommentarer, verkligen kul att höra:D
Den ljusa högersidan på den första bilden beror på att den är fotad i solljus, jag tyckte själv att det blev en lite kul effekt:P Men det kanske hade varit finare om allt hållit samma ton:)

#6 har fotat mot vit bakgrund och sedan lagt på vitt i ett eget lager i photoshop:)