Foto iFokus

Foto

Etikett: utanför-ämnet
Läst 2989 ggr
MonisN
0

Snart kommer nya ifokus!

Nya iFokus lanseras till helgen. Läs artikeln här.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

MartinO
0

Som värd för två sajter har jag bullat upp med en hög Sobril inför uppgraderingen. Jag hoppas det går bra. Datorer och servrar är opålitliga ting.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

MonisN
0

Vi får hoppas det går smärtfritt, men lite strul hör väl till! Hela iFokus stängs alltså idag vid lunchtid och arbetet kommer att pågå under helgen.

Vi ses på nya iFokus!

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

DesK
0

Nu är nya iFokus igång, men ännu fungerar inte allt som det är tänkt. iFokuskillarna jobbar med detta. Om du har frågor eller stöter på något problem skriv det gärna här i tråden, vi svarar så snart vi kan eller skickar frågan till iFokusgänget.

/Désirée

HellviHumle
0

De trådar jag har varit inne i, är fortfarande markerade.

HH

DesK
0

HH ja för min del är de markerade en stund, men blir sedan avmarkerade. Detta har kommit och gått under dagen. Likaså får jag då och då upp gamla trådar som olästa, trots att där inte finns något nytt inlägg.

/Désirée

HellviHumle
0

#5 Jo, jag märkte just det. Det kommer sig nog så småningom.

Tidigare kunde man gå direkt till första olästa inlägg. Vet du om det kommer tillbaka?

HH

DesK
0

Ja det kommer snart det har rätt hög prio. De valde ju att släppa nya iFokus lite för tidigt eftersom vi var många som hade en hel del problem bland annat en otrolig seghet.

/Désirée

HellviHumle
0

#7 Då avvaktar jag ett tag till.Glad

Tack för svaren!

HH