Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 965 ggr
[mjuue]
0

Foton på mina möss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan :) Vill höra både bra o dålig kritik om lite bilder som jag ska ladda upp här ^^ Alla är på mina möss :P

[mjuue]
0

Och en till bild ^_^

[mjuue]
0

Morakullan´s Nolaxima ;) obs hon är lite morrhårstuggad på bilden. Men bortse från det, tack…

[mjuue]
0

[mjuue]
0

Julia och ''låtsatspadda'' xD

emmaa
0

Du behöver inte kopiera in bilderna i inlägget, de är för stora och går utanför skärmen, vi kan klicka på länken själva.

[mjuue]
0

Julia blev lite blöt och fick lov att tvätta sej *hihi*

Martin
0

#6 Sådär, nu blev det mycket bättre, när man inte måste scrolla i alla möjliga riktningar för att kunna se fotona.

mvh Martin

[mjuue]
0

OKey. Tack för tipset ;) Ska inte göra så mer…

[mjuue]
0

---

[mjuue]
0

Ingen som har nåt att säga? ;) Aja skitsamma….. spelar roll

[mjuue]
0

Om inget har nåt att säga kan ni gärna låsa tråden…. :'(

[Quellii]
0

Lite tips :)

När du ska fota dina möss, ha gärna en enfärgad bakrund, och försök att inte få med händer osv ^^ Störande objekt tar bort fokusen på det verkliga motivet, som då är mössen :)

Prova sätt upp ett lakan mot en vägg som sen går ner mot ett bord, där kan du sätta ner ett av djuren och sen börja fota, men dock kan ju mössen vara ganska snabba, så på sidorna kan du sätta upp någon form av "vägg", testa sen olika vinklar för att inte få med väggarna ;)

Hoppas du förstår vad jag menar xD

[mjuue]
0

#12 Tack :) Ska prova med det.. har inte haft möjlighet ;) Ska renovera om ``musrummet`` :P

Jo möss kan vara lite snabba i svängarna ibland ;)

Sen när jag fixat rummet o så.. (då ska det vara enfärgade väggar utan nånting på) då ska jag ta fler bilder.. o lägga ut här. Kommer nog dröja nån månad x)