Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 919 ggr
sumpen
0

Vårkänslor- hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min hund Curry fotograferad idag, dock lite suddig bild, men glädjen i henne syns ändå =)

sumpen
0

En till lite klarare bild =)

Hannapanna
0

Å så fin! Är de en Kromfohrländer?

sumpen
0

oj! ja det är det! =)
Det är inte många som känner till den rasen, hur visste du om den?

Hannapanna
0

Ah jag har förälskat mej i den rasen! ;)

NÄr jag hade mina hundar så tävlade vi i agility.. Och jag såg då en gång på tävling en kromfohrländer, och han va så attans söt! Då visste jag ju inte va de va för ras, utan ärligt talat så trodde jag att de va en rejäl gatukorsning.. ;) Men så fick jag ju lov att fråga, och fick då reda på vad de vad. Och sen dess har jag en liten dröm om en kromfohrländer! :D

sumpen
0

hmm du har inte sett rasen på så nära hålla som jag då.. :P

hon är väldigt rserverad emot främlingar och så.. inga får klappa henne direkt, knappt alls..

det är därför vi inte kan ha me henne på utställningar och sånt, det är väldigt synd. Hon skulle troligtvis bli utdömd av domaren pga att hon skulle bita honom när han vill titta tänderna :P hehe.. 

+ att hon e husses favorit ^^ :P jobbigt!

men söt, ja de e hon det kan man faktiskt inte säga annat om. =/ De flesta tror att hon är en blandras, typ blandning jackrussel eller fox terrier osv, men icke.. =) när vi köpte henne för, 4 år sen tror jag, fanns det bara 36 exemplar av rasen i sverige, registrerade. Det var därför jag blev så paff när du visste vilken ras det var =)

Malin-A
0

en vårbild =)

[QueenTizzan]
0

tyson i vårsolen

[QueenTizzan]
0

suddigt men de ska föreställa en glad busig vår tigra :P

linnri
0

Jag och min hund Atos, tycker att bilden blev sisådär.
Lite mysig iaf : )

~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

divansson
0

vad det ser varmt ut hos er?.. :P här finns det fortfarande snö kvar på vissa ställen.. i skuggan är det fullt nästan :P

Hannapanna
0

Ah näe så nära inpå har jag inte kommit.. men när du säger de så va nog hanhunden på agilityn också reserverad.. Vi fick nog inte gärna klappa den heller.. hm..

stefanp
0

Två bilder på familjens hund Zeb :)

sumpen
0

#11… Ahh så ere nog.. fast min hunds syrra är inte alls sådan som hon är.. konstigt.. mer än lite vaktigk kanske, men hon kom  å hälsade på oss iaf =)

ny vårbild på min hund--->>

stefanp
0

andra

sumpen
0

#14 vad gullig hund! =D

[kobbeuffe]
0

Första doppet förra året… Cool