Foto iFokus

Foto

Etikett: kritik-nybörjare
Läst 5669 ggr
gaabriellaaa
0

Kritik kaninbild (Nybörjare)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle gärna vilja ha kritik på denna bilden, är nybörjare.

Vet själv inte vad jag tycker riktigt .. sune blev söt men bilden i säg kanske inte var så speciell .. eller? en sak jag märkte var att den hade mycket bättre skärpa i kameran än på datorn, sånt är tråkigt tycker jag när bilden inte är lika bra som man trott. Jaja, vill gärna ha kritik som sagt!

[iissa]
0

Det hade nog varit bättre om du inte hade så mycket luft ovanför kaninens huvud och sedan kanske försökt ha honom på en plats där hindret i bakgrunden inte är ivägen.
Men han var väldigt söt, hade själv velat ha en kanin Flört

hugoochip
0

Tycker hindret i bakrunden förstörde lite, annars tycker jag den var fin. Skärpan var bra :)

gaabriellaaa
0

tack för kritiken båda två, allt var värt att tänka på Glad 

du har rätt #1, det var lite för mycket "luft" över honom, får beskära den sen Glad Jo båda har rätt, hindret var lite ivägen haha ^^

caluha
0

Jag tycker skärpan är helt okej. Eftersom displayen på kameran är mycket mindre ser man inte lika mycket detaljer och sånt där, så det är ofta man kommer hem och ser att bilden inte är som man trott, men i detta fallet tycker jag skärpan är riktigt fin.

Annars säger jag som de andra, hindret och luften ovanför huvudet. Annars en mycket mysig och söt kanin :)

gaabriellaaa
0

#4 tack så mycket Glad'

bättre nu kanske?

caluha
0

Ja, det är betydligt bättre. Synd att ditt hinder skulle vara just rött, då det syns väldigt väl, så det snor nog en del fokus från kaninen. Beskärningen är dock mycket bättre!

gaabriellaaa
0

#6 ja en helt vit bakrund, eller åtminstonde en "lenare" färg hade inte varit fel Obestämd men men, tack för kritiken ännu en gång!

[Strawberi]
0

Sådär! Kanske bättre nu? Gjorde hindret lite svartvitt i photoshop.. :-)

Himla fin bild, väldigt underbar ninis! :-)

gaabriellaaa
0

#8, oj tack tack och tack! Skrattande är det okej om jag snor den nu?

[Strawberi]
0

#9 - absolut! Gjorden den för du skulle få använda den! :-)

gaabriellaaa
0

#10 hehe tack Glad jo jag tänkte det, men det är bäst och fråga Flört

Michaela-N
0

Och jag tycker det blev finare utan kopplet ;)

gaabriellaaa
0

#12 tusen tack! snor den Flört

det är verkligen skit kul att logga in och se att ni fixar mina bilder utan att jag äns frågar! ni är guld värda Skrattande

Idrus
0

Fast skulle man använda denna bild till t.ex. en hemsida där man håller på med kaninhoppning, så ger ju denna bilden rätt tänk, med kaninhindret i bakgrunden. Men som sagt, annars ser man helst en ren och fin bakgrund, bilden var förövrigt fin! :)

Besök gärna min blogg.

gaabriellaaa
0

#14 ja sant Gladtack!

Michaela-N
0

Ja det beror ju på hur man vill ha det ;) Men för mig som inte håller på med kaninhoppning så tycker jag det är fint med selet på, men jag tycker det ser mer fritt ut utan kopplet :)

lizziesplace
0

Gjorde detta lite snabbt så det blev inte perfekt, men man kan ju hålla på och finslipa i timmar. Bilden tyckte jag var fin men jag säger som de andra att det känns friare utan kopplet, och utan hindret så tycker jag att ögonen dras mer till kaninen :D

gaabriellaaa
0

#17 oj tack!

lizziesplace
0

Varsågod :D kanske inte perfekt men du förstår vad jag menar :) du får gärna spara den om du vill :P det är ju din bild från början Flört

MajaL
0

Gillar #17 bäst. =) Gullig kanin, poserar verkligen. ;)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

gaabriellaaa
0

#20 ja #17 blev jättefin Skrattande ja, han blir alltid otroligt fin på bild, älskar att bli fotad Flört

lizziesplace
0

#20 o #21 tack så mycket att ni tyckte det blev bra och fint Skrattande och ja kaninen är jättesötGlad önskar att min katt också älskade att bli fotad :P

gaabriellaaa
0

#22 :)

haha samma med min andra kanin, han vägrar bli bra på bild Tungan ute