Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 3881 ggr
cecililia
0

Hjälp söker! Ramar

Hej!

Jag och min sambo var utomlands i november och gjorde bla en karikatyr och porträtt. Dessa är ganska stora och har nu letat efter ramar till dessa är runt omkring där jag bor. Har inte hittat några någonstans.

Har nu letat hur länge som helst på internet också, på Ikea, Clas Ohlson m.m men hittar inte de ramar jag söker.

Som sagt är de ganska stora och är i behov att det går att beställa på internet då jag bor i ett litet samhälle med 20 mil till närmsta stad.

Storleken jag söker måste vara minst 60x80. Finns det någon snäll själ där ute som kan hjälpa mig, vill så otroligt gärna få upp mina fina minnen på väggen hemma :(

DesK
0

Du kan rätt enkelt göra ramar med hjälp av lister, geringssåg och färg.

/Désirée

Jalking
0

Gallerix tycker jag verkar finnas nästan överallt. Dock inte med försäljning över nätet verkar det som.
Ett bra tips är annars att kolla loppisar och liknande. Tavlor för nästan ingenting. Släng motivet - använd ramen.

cecililia
0

Jo, antar att det finns i större städer men den största närmast mig är 20 mil enkel vilket man inte gör varje dag :S

Meen, jag ringde till våran fotograf där jag bor (som för övrigt är nästan 100 :P) han hade faktiskt några ramar så har fått tag i dem plus att han ramade in dem åt mig också :)

Så problemet är löst. Men tack så mycket alla för eran respons!