fotoutmaning #8 "det bästa med hösten"
Välkomna till fotoutmaningen #8.
Tyckte att det var dags för en ny, denna gången med temat "Det bästa med hösten".
Som vanligt ett bidrag per person.
Bifoga en bild som du tycker representerar temat. Olika tolkningar av temat välkomnas.
Lättare bearbetning av fotot som skärpa, kontrast och nivåer är tillåtet. Du kan ta ett nytt foto eller ett gammalt.
Personen som väljer temat utser "vinnarna" och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång. I denna omgång är det Jag Moalinn, som valt tema och kommer att utse vinnarna.
Utmaningen pågår i en vecka plus två dagar för att utse vinnarna. Sista tävlingsdag är 14 november och vinnare annonseras senast den 16 november.
Tidigare teman har varit
Fart,
Färgglad natur,
Vatten i rörelse,
Sommarkänsla,
Locka till skratt,
Energi
Värsta sommarbilden
Lycka till, vill ha massor med bilder nu! 
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Frosten o soooolen är himla trevlig på hösten
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

haha, oj.. tänkte inte på att det inte va höst längre 
jaja, ni som har bilder kan ju alltid bidra med dom, jag brukar inte tänka längre än vad som behövs :)
Medarbetare på Djurfoto
Beror väl på vart man är, i Stockholm är det fortfarande höst även om det ligger lite snö här nu-
/Mattias
sant, men vi är ju trots allt i november så.. men men,, dom som har bilder får allt ta och lämna in :D
Medarbetare på Djurfoto
Vi struntar i att det kom lite snö, i den här tråden är det iaf fortfarande höst, så jag bidrar med ett träd i höstfärger
jag avgör den imorgon om det är okej, jag måste plugga idag så hinner inte :( men imorgon gör jag det :D
Medarbetare på Djurfoto
Vackra bilder =)
När kommer en ny fotoutmaning?
#12 Vem som helst som är medlem här på Foto kan starta en ny fotoutmaning 
/Désirée
Det är ju i första hand den som vinner pågående utmaning som ska starta en ny, men här har ingen vinnare utsetts, så det är bara att köra igång som DesK säger med en ny för den som önskar. Tänk bara på att avsluta den 
Minnen var också en fotoutmaning
jag har allt avslutat denna, finns ju i en annan tråd bara ^
Medarbetare på Djurfoto