(M) kritik-Hund
skulle vilja ha lite kritik på denna bild:)

fin bild. Stör mig dock lite på att framtassarna är avklippta och lite av morrhåren. Hade viljat sett mer luft till höger om hundens huvud, och fått in huvudet mer i mitten 
Okejj tack det ska jag tänka på nästa gång:)

Otroligt fin hund, tycker det lutar lite för mycket åt gråskala hållet och skulle gärna vilja ha med lite mera vita nyanser i bilden.
Men tycker bilden i helhet är fin men skulle vilja ha bort halsbandet som stör lite i bilden men tycker du fångar stämningen i hunden och tycker helheten är väldigt bra 
okejj dåå till nästa fråga.Tycker ni att den är värd att hamna på väggen som cansvas tavla?:)
skulle jag kunna få lite kritik på denna bilden också?:)

#5 fin bild och rolig vilkel, tycker dock skärpan var lite sådär. Hade viljat att hunden, som är vit, hade sett mer vit ut också
Och sjävklart vore den finare utan koppelt och halsbandet, men vet själv att det är sånt där man kommer på i efterhand .. 

Jo den tror jag skulle passa som att ha som tavla det är något speciellt i bilden som gör att man tycker om den.
På den sista bilden du visar så håller jag med om att den var en aning oskarp och skulle vilja ha med mera vitt i den men tycker om att du fotar uppifrån och att hunden på något vis sneglar upp på dig
men min favorit är endå första bilden