mimmithorneus.com
Jag har nu äntligen publicerat min hemsida! Den fungerar just nu mest som en blogg, men ska i framtiden nog göras om till huvudsakligen en portfolio.
Kika gärna runt och lämna lite kommentarer här om vad ni tycker. Förslag på förändringar och förbättringar är väldigt välkomna. Än så länge har jag inte fyllt den med "seriösa" bilder, utan mest bara det jag tagit under tiden jag jobbat med sidan. Så det är mest hemsidan jag vill ha kommentarer på, inte själva bilderna.
Adressen är:
mimmithorneus.com
Förslag på vad jag kan ha för "tagline" istället för "Mostly just photography" får ni gärna också komma med. Är inte alls nöjd med den texten, den är där nu mest som en platshållare.
Tagline skulle kunna vara "A picture don't show reallity, it shows the photograpers world". Fritt översatt från min egna tanke "Ett fotografi visar inte verkligheten, den visar vad fotografen ser".
För övrigt väldigt snygg hemsida! Kanske lite mörk, men på något sätt passar det dina fotografier.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
Det är lite för långt, vill ha något rätt kort!
Tack! Tycker att bilderna kommer fram mer med en lite mörkare sida, jag testade med en ljusare men det såg inte alls bra ut!
[citat = IdaT]
"Ett fotografi visar inte verkligheten, den visar vad fotografen ser".
[/citat]
Mycket bra sagt