Kritik - Magiska Boken

Oups, missade ett "i" i rubriken. Haha. Magiska ska det ju va!
Moderator edit: Har rättat till rubriken! /MonisN
Hoppsan! Den här bilden var ju stengrymt bra!! Super!!!;);)

Jag gillar verkligen idén om den magiska boken, tycker att du lyckats bra med effekterna och ljuset och tycker att skärpan i bilden är bra =)
Håller med föregående men tycker kanske att det är lite tråkigt att bilden är så extremt statisk. Det är rakt i mitten och man ser inget av modellens ögon så jag vet inte om hon somnat eller vad hon håller på med.
Så fotomässigt jätte bra men jobba lite mer med modellen och perspektiv.
/Mattias
Kul ide. Fin skärpa. Synd bara att skynket bakom inte är riktigt stramt.
Men det kanske det inte ska vara. 
Tjusigt
. Tycker det var en jättebra bild. Det enda jag kan komma på är att modellens hud är något ljus. Men det är nog mer en smaksak, samtidigt ska man ju uppleva ljuset från boken. Jag tycker att det är logiskt att modellen tittar ner i boken, det är ju den magiska boken det liksom handlar om.
Jättefin bild :D Men jag hade velat ha mer överraskad uttryck från människan (a)

Jag tycker att idén är bra och värd att jobba vidare på, men jag skulle hellre se en annan belysning. Jag tycker att huvudljuset är för starkt och kommer från fel håll för att ge effekten av bokens magi.
Tanken jag har är att ljuset till stor del borde komma från boken. Det går att fixa genom att belysa boken uppifrån med en starkt avgränsad lampa (snoot), så att ansiktet får ljus från boken när den öppnas.