Tema: Ensamhet
#1 Lite kuslig bild! Antingen tolkar man den som en semesteridyll (för det ser ju fint och trevligt ut att ligga och plaska där) eller så tolkar man det som en tragedi. En bild som passar bra in på temat!
mvh Martin

Håller med marnyman…Emma den där bilden är kuslig och ödslig. något som slår mig är att tomrummet är det som talar..

Vilka talande bilder. Runsvik i din bild får man ju vibbar om slaget vid lützen är det inte Gustav II adolf där borta?
Pekvall: Härlig kall bild av frusna rönnbär.
Berra: Älskar sådana frostiga bilder…

#9: Den var riktigt bra!
#1: Den gillar jag också.
Vänliga hälsningar
Niklas

Schonfoton: Det ser ju nästan ut som det är en gradient under fågeln. Kool. Stark bild.

#0, lyckat.
Robert

Jag hoppas fler skickar in bilder på temat ensamhet. Det är bra övning att tänka i tema..
#14 fin!
#16 Tack Tack ^^
Min favorit är #9
Den hade gjort sig klockren på en 70x100cm tavla.
#18, ja, den (#9) är FANTASTISK!

#9, det var bilden det!
Hälsningar
Robert

vilka otroligt fina bilder.. :D och man ser verkligen ensamheten i dom.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Intressant bild. Solstrimmorna i bakgrunden gör att bilden blir intressant för mig, framhäver lite ledsamhet hos hästen tycker jag. Verkligen passande på temat!
mvh Martin

#26, du skulle ha bett hästen vara i solljuset.
Robert

#28 Fast hade bilden haft den ensamhet i solen? Det hade nog gett det en annan känsla. Det är jag coks nyfiken på hur det hade blivit
Spännande bild. Gillar ljusstrimmorna

Håller helt med #29 om bild #26… om hästen gått i solen hade jag inte fått känslan ensamhet, stakars krake som går i kylan…
Det är kul med kommentare om bilden, jag tror nog också att det faktiskt blev bättre att hästen inte var i solen.
#31 Hästen är egentligen inte så ensam utan har ett tjugotal kompisar längre bort och en stor ligghall att gå in i så han har det nog ganska bra ;) Men han ser så ensam ut.
Här har jag en till bild på en häst som är ensam men den hästen är nog för långt bort för att bilden ska bli bra.
http://www.regret-nothing.com

Jag är kär i din bild. Var tvungen att säga det ^^,
Jag har sätt så många bra bilder av dig att det knapp finns ord över till den här :)

#35 Är det Huskvarna stranden? Eller alt. jönköpings stranden?
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#40 Playa des Americas på Teneriffa (Kanerieöarna, Spanien).

#38 tjusig bild!

Tack #42

Underbar bild Staffan fast för mig säger den nog mer frihet…men det kan ju ensamheten vara…

#48 Underbar…härligt känslig bild

#32, Den var verkligen ensam. Passande bild!

- det var vinter och kallt ute och där satt han och såg på våra katter inne i värmen, mätta och glada…