Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 3552 ggr
MarHai
0

Ersätta D80 med D90

Det är med stor sorg jag har börjat märka att min älskade Nikon D80 börjar ge upp. Den har varit min följeslagare i fyra år och tjänat mig troget.

Ersättare blir troligtvis D90, har tittat runt lite men blir lite ställd över priserna. 7000 för bara kamerahuset? Är inte det lite saftigt med tanke på att den är rätt "gammal" ändå?
Är det någon här inne som vet något ställe som säljer den för ett ok pris? Vill bara ha kamerahuset.
Kan tänka mig att lägga ut runt 5000.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Warney
0

Annars så har scandinavian photo ett jätte bra packet med en ny nikon D90 plus objektivet nikon 18-105 vr för 8 loppor.

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

caluha
0

Har inte så bra koll på priser, men kan säga att jag själv har en D90, och jag kan inte säga annat än att det är en fantastisk kamera!

MarHai
0

Tack, men jag vill som sagt bara ha kamerahuset =)

Vad roligt. Jag är hemskt nöjd med min D80 så jag tror inte jag kommer att bli besviken på D90.

Solbackens kaniner

Michaela-N
0

#3 Vill du bara ha kamerahuset så säljer expert den för 5000 (:

MarHai
0

Det står att den kostar 7490 på expert? :/

Solbackens kaniner

Warney
0

det erbjudantet har gått ut och det gällde endast ett fåtal kamera hus sen så var de slut på lager säkert bara 10 st :\

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

cinna
0

Gå in till eller ring närmsta butik och kolla läget. Såg annonsen med 4999 kr senast före helgen… Och var lite tuff när det gäller att förhandla till dig något mer för ett bra pris än bara kamerahuset Flört

Warney
0

har själv ringt kundservice och detta var en internet kampanj, de får in nya hus för priset av 7500 till i mARS

// Warney

Michaela-N
0

De lär aldrig få den för priset av 7.499:- det lovar jag. D7000 kamerahus är i såfall billigare.

MarHai
0

Tycker det är löjligt dyrt faktist… Obestämd

Solbackens kaniner

MarHai
0

Hittade D90 för 5490 kr här. Funderar bara på om det är något specialerbjudande idag eller inte? Det står på framsidan att det är 11% rabatt just idag. Men det står inget på kamerasidan att priser gäller bara idag eller liknande…

Solbackens kaniner

Michaela-N
0

#11 Det var det billigaste jag kunde hitta…

Reim
0

Jag betalade 4999:- för min D90 på Expert för ett år sedan. Helt okej pris tycker jag! (:
Är riktigt nöjd med kameran!

Lakrits
0

Jag tror det priset är tillfälligt pris, det gäller väl ett tag till men man vet ju inte exakt hur länge, 11% rabatt borde dras från det och det gällde bara idag.

/Mattias

MarHai
0

Jag ska in till rajalafoto idag och kika :)

Solbackens kaniner

MarHai
0

Kameran var tyvärr slutsåld i butik, men jag fick göra en order så när kameran kommer in så får jag den till samma pris som specialerbjudandet. :) Så nu går man i väntans tider!

Solbackens kaniner