Äntligen portfolio!
Jisses vilken tid det tog! Men nu har man en vettig portfolio i alla fall. :)
Ska fixa så det blir en egen domän också, så adressen kommer bytas. Gillar weebhotellet, de hade anpassningar just för att man skulle kunna utforma en portfolio (speciella album mm.).
Kunde vi inte haft en portfolio-kategori? Vore kul att se folks portfolios. :)
Här är adressen, ser att länken inte funkar:
Utan att vara elak så var det nog den segaste siten jag gått in på på länge..
Är bilderna anpassade för storleken de visas i på siten, det känns som att de har tappat mycket skärpa när de visas upp i galleriet.
Här fungerar det jättesnabbt. Segheten kanske var tillfällig? Fina foton.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
#3 Skumt. Säger som #4 att det funkar för mig utan seghet.
#4 Tack så mycket. =)
Herrejisses så bra webbdesign! Är det du som gjort allt ? T.ex att en flygande fågel är där? Snyggt 
#6 Tack så mycket! 
Lite själv och lite fanns att tillgå via weebhotellet.
Jaha, skulle det gå att göra lite på en vanlig hemsida då? Tänkte om du någon gång skulle ha tid att hjälpa mig med lite häftigt. 
Idag gick det snabbare. Igår när jag provade ett par gånger tog det över 40 sekunder innan jag kunde "gå in".
#8 Ja visst. =)
Vad för typ av hemsida?
Weebhotell eller utan weebhotell?
Tänkte på blogg.. Haha men HTML koder som HTML koder! :D
OT: #11 hennes hemsida är uppbyggd i främst Flash, inte html. Med tanke på att det är Wix som hostar sidan och att Flash inte är open-source (än) tvivlar jag på att hon skrivit många rader kod själv. 
#0 bra idé med portfolio-kategori.
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
Min åsikt är att den flygande fågeln är vansinnigt störande! =) Jag hade hellre sett en ljusare design som framhävde bilderna bättre än din nuvarande design som känns mörk och väldigt rörig och osammanhängande. Men det kanske är en smaksak!
Ja det är inte så mycket av hemsidan jag gjort. Men jag pysslar mest med html annars. Detta är min hemsida som jag gjort till stor del själv:
#13 Hum, tror det är en smaksak. Men har hittat ett fel med wix, det krånglar med att göra fler sidor, så kommer nog övergå till weebly (som jag jobbat med i flera år).
#9 Då var det väll tillfälligt. ;)

Jag gjorde ett inlägg som första svar, men som jag sedan tog bort för att det skulle kunna tolkas som elakt. Hursomhelst så gillade jag inte sidan, främst för tekniken (SWF), men ochså för den rörliga grafiken och plottrigheten och att den inte kan zoomas så att man ser vad det står. Jag öppnar aldrig Flash om jag inte har ett bra skäl, och det kändes mest plågsamt att öppna den sidan.
Andra kan tycka annorlunda, jag vet massor av "webbutvecklare" som tycker att det är häftigt, och jag tolkar det som att de inte är intresserade av att jag ska titta på sidan. Flash är inte en webbstandard, och om man vill att alla ska kunna se det som man har gjort bör man undvika att använda Flash. Jag kan visserligen öppna det och titta, men normalt har jag allt Flash blockerat.
Och som du säkert kan gissa har jag inte tittat på några bilder. Sidan inbjuder i mina ögon inte till att titta på bilderna, så jag avstår.
OT #15 Flash är så nära webbstandard du kan komma.
Jag tycker att du uttalar dig fånigt och bidrar med felaktig information denna gången, Inkanyezi. Det finns flera anledningar till att webbutvecklare använder sig av Flash AS 2.0, och 3.0. Det är mer än "häftigt".
Om vi jämför Flash med t ex bilar. Man kan köra över folk med bilar, och man kan hålla sig till trafikreglerna. Med Flash kan man göra applikationer som gör ont i ögonen för betraktaren, och man kan göra stilrena mångfunktionella applikationer.
Klanka inte ner på tekniken när det är föraren som styr.
Medarbetare på foto

OT #16: Nja, att det täcker 99% av marknaden gör det inte till en standard.
Och jag kan se Flash, även om jag blir irriterad av att det ständigt ändras så att man måste ta hem en ny plugg till webbläsaren för att få det att funka. Jag sällar mig nog hellre till den där procenten som slipper se Flash. Det är inte så att jag inte kan, men jag kan blockera Flash, och det är jag ganska nöjd med.
OT #17 99.7% i europa och 99.9% i US.
Så är det med allt i världen. Saker och ting förändras, saker och ting uppdateras. Antingen kan man anpassa sig eller så kan man också låsa in sig själv i en garderob och stanna där, förändringarna lär inte upphöra.
Medarbetare på foto
Ojojoj, vilken hetsk diskussion det blivit! Jag kan lugna Inkanyezi med att weebhotellet inte funkade som det skulle för mig och där av håller jag på att bygga upp en ny på weebly.
Men jag tycker liksom Deklol att du uttrycker dig lite väl trist i denna tråden. Som #18 uttryckte det så lär världen inte stanna i utvecklingen, men man måste så klart inte anpassa sig. Dock behöver man inte uttrycka sin tvärhet hur som helst enligt min åsikt.

Nej, självklart behöver man inte uttrycka det hur som helst, men är det inte bättre att få ett ganska ärligt omdöme, som gör att du förstår hur man uppfattar webbsidan. Du har ju fått både positiva och negativa omdömen, och du gör så klart som du vill. Det finns dom som gillar Flash, det finns dom som tycker att det är kul med fladdrande animeringar, men alla gör inte det. När man använder tekniken på ett sätt som gör att eventuella besökare avstår från att se innehållet, så kan det betraktas lite som dikeskörning om man ser till analogin med bilkörning.
#20 Jag hängde inte riktigt med i er "bilkörningsdiskussion", jag vet bara att jag redan i #14 nämnde att en annan sida är på G, då detta webhotellet inte funkade. Känns kanske lite onödigt att hiva ur sig vad som helst då. Naturligtvis är konstruktiv och välformulerad kritik välkommet. Men i detta fallet var det nog i senaste laget samt kanske lite irellevant då det omnämnts att sidan skall bytas ut.