Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 560 ggr
pekwall
0

Rösta gärna på min bild!

Jag har tagit mig vidare till final i en fototävling, kanske inte med världens bästa bild, men vad gör det?

Rösta gärna, den som röstar kan vinna ett USB-minne:

Celia
0

Röstar man automatiskt om man använder sig av länken?

Mvh, Cecilia

UlrikaG
0

ja det gjorde man, upptäckte det nyss ;)

Staffan71
0

Lagom fult sätt att få röster, man Vill ju gärna se bilden innan man röstar!
// Staffan

Celia
0

Jag kollade vart länken gick men tryckte inte när jag såg att ordet vote fanns med. Jag vill också gärna se innan jag röstar.

Mvh, Cecilia

UlrikaG
0

jag trodde att bilden var det som skulle visas, men icke. "tack för rösten" stod det, och inte fick man information om hur man skulle se de andra bidragen heller.

Nu var bilden helt ok, men man vill ju gärna se andra alternativ innan man röstar på något :)

[Quellii]
0

Hm.. ;/ Det känns lite sjukt att inte få se bilden före, nää, här blev det en röst på en gång..! ;/

broderbluff
0

Mycket fult gjort, jag tog bort länken, skriv in en länk till bilden istället. man ska vinna för att man tycker om bilden inte för att man automatiskt röstar

ahfeldt
0

*buar* ;)

pekwall
0

Förlåt mig, jag högerklickade i rutan där min bild visades..

Det var inte meningen att Ni skulle rösta direkt när man trycker på länken.

pekwall
0

http://www2.unt.se/ext_bildspel/1,3810,,00.html?GROUP=748&PIC=11531

Funkar den länken bättre?

Så nu funkar det, ber så hemskt mycket om ursäkt. Gråter

Martin
0

Tog mig friheten att lägga in en länk till själva tävlingen, så att man vet vad/var man tävlar i/om. (eller vad för något man lägger sina röster på). Tror dock inte du hade några "fula" avsikter, men tror att de flesta vill veta vad det är för sida de skriver in sina uppgifter på.

För att avsluta i lite positivare anda: Fin bild du hade!

Hoppas jag vinner USB-minne, står i begrepp att köpa ett men får väl vänta ett par dagar och kolla hur det går här först :o)

mvh Martin