Hur??
Hej!! Tror inte jag förstått hur denna sida fungerar riktigt…Kan man göra om de bilder man redan har på datan eller???
Utan att vara forumvärd eller ens i närheten så…
1. Hur sidan fungerar kan du läsa om rakt ovanför denna text på fliken "om sajten".
2. Ja, du kan göra om de bilder du redan har på din dator. Det finns en hel del bildbehandlingsprogram du kan ladda ned gratis (som är gratis alltså, ingen fildelning här inte).
3. Vill du ha tips och råd så kan du säkert ladda upp din bild här och har du tur så vill någon hjälpa dig att göra vid den.

Charlotte, välkommen till Foto.iFokus!
Som fotord skriver här ovan i #1 så framgår det i "Om sajten" vad sidan handlar om.
Till dig och även andra så ska du känna dig välkommen att bara berätta om dina vardagsupplevelser eller resor med bilder. Starta en sträng döp den till exempelvis, "Min promenad till glasskiosken", lägg ut några bilder 3-4 stycken. Kanske är det bilder du tyckte var väldigt lyckade, men bli inte sårad om det är någon som tycker något annat. Har du någon fråga om en viss bild, varför den blev mörk eller väldigt ljus så lägg ut den med, så ska vi andra medlemmar försöka hjälpa dig.
Går du till "Länkar" under rubriken "Fotoprogram - …" hittar du länkar till webbsajter som erbjuder gratis fotoredigeringsprogram. Med ett sådant program så har du ett mörkrum i din dator. När jag var tonåring så hade jag mitt mörkrum under en trappa i en litet utrymme. Idag är det bekvämare.
Hälsningar
Robert