Hur?
Jag har Photoshop elements 9 och undrar hur man gör om man skall "ändra riktning på skletet". Är det någon som vet hur man skall göra! Om ni kan så vissa gärna med bilder!
"skletet" ?
Är kanske lite trött efter gårdagen, men jag förstår inte vad du menar…
Jag är ledsen, men jag förstår nog inte vad du menar. Kanske någon annan kan hjälpa dig…
Eller vill du klippa ut armen på bilden för att klistra in den så den är någon annanstans???
Bilden du länkade till är för övrigt lite för liten.
Tack ändå!
Animera? :S
nej!
Du får beskriva bättre vad du menar Tim om vi ska kunna hjälpa dig. Kanske kan du länka till en bild som visar vilken effekt du vill uppnå?
Bilden är väldigt liten men hoppas ni kan se

Om du vill ändra position på snabel eeller en persons arm måste du frilägga objektet först. Verktyget du menar är nog Puppet Warp ( på engelska ) och finns vad jag vet bara i CS5, den senaste versionen av Photoshop.
Om du vil veta och se hur det fungerar finns massor av videos … Moderskeppet har tex denna
Så den finns inte på pse (photoshop elements 9)

nej, finns inte å elements. Elements är ju annars rätt nerbantat jämfört med t.ex CS5 :)

I Elements får du göra på annat sätt. Tex frilägga arm eller ben och rotera det, kanske böja med Warp Tool.

Det blir en lite knepig process om man vill ändra läge på någonting, för man får ju också fylla i bakgrunden där det som man ändrade låg innan. Det kan betyda att man får jobba i flera lager. Ett lager där man tar bort objektet som ska flyttas, ett lager med kopian på det flyttade objektet, och möjligen ett lager där man fyller i tomrummet från ogjektet som flyttades. De olika lagren ger mer kontroll över vad man gör, och de gör det lättare att fixa till felen man gör medan man jobbar. Lager finns i Elements.