Resultat foto utmaning #7
Många fina bidrag var det att välja bland. Men när jag hade låtit bilderna gå runt några varv, så valde jag ut din bild Mandrakonian. När jag bedömde bilderna så fick vårkänslorna välja och det finns ingen blomma som startar denna process som snödroppen. Dessutom är bilden tekniskt mycket fin. Grattis till förstaplatsen!!

Lite svårigheter hade jag vid det sista valet så det blev två bilder som fick dela den platsen. En blomma till och nu den som man hittar på vårvarma backar runt en gammal väg, nämligen blåsippan. Den är så otroligt vacker med sin klara färg och sina skira blad. Bilden är läcker med sitt korta skärpedjup. Grattis Montax

GRATTIS :D
Grattis till Mandrakronian, en värdig vinnare!
Även de två andra pristagarna är klart värda pallplatser!
mvh Martin

Grattis till alla ! :)

Den andra delade tredjeplatsen gick till Velsan och hennes bild som man riktigt känner hur vårsolen värmer i ansiktet och man har fått lätta lite på vinterklädseln samtidigt som det kyler lite på ryggen. En vårbild med känslor i
Grattis Velsan
Och nu lämnar jag över stafettpinnen till dig Mandrakonian…

Stort Grattis!
Grattis till vinnarna. Mycket känsla i bilderna.
Eddie

:O Tack! och Grattis Mandrakonian:D

Grattis till alla ! Nu ser jag fram mot ett nytt spännande tema!

GRATTIS till er alla fyra. Ni förmedlade härliga vårkänslor… så nu får vi bara be till vädergudarna om lite vårkänslor ute också. //Kristin

Stort grattis alla :)
mandrakonian, nu får du klura ;)

GRATTIS till er alla
Grattis, värdiga vinnare allihopa! :)
Tack! Och grattis till er andra! 
Grattis!!

Tackar , Just nu håller jag på att klura ut något för er och temat kommer under dagen. Mvh/Mandrakonian.
En massa grattis till er :D <3
Grattis allihopa, värdiga pallplatser + vinnare :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Grattis till er alla. Mycket snygga bilder.