Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 2168 ggr
[YlvaP]
0

Visst finns den kvar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skall åter införskaffa mig en systemkamera men denna gång skall jag gå ner till 65 kg innan jag köper kameran men visst borde Nikon D3100 finnas kvar om ett år eller så.

Geronim0
0

Om den inte finns kvar så finns dess efterföljare i stället. Annars finns ju beg. marknaden.

[YlvaP]
0

Ja det är sant men jag är mycket tveksam till att köpa begagnade prylar. Man kan ju aldrig veta hur dom varit försiktiga.

Geronim0
0

Du behöver nog inte oroa dig för att bli utan kamera, finns inte den modellen finns en annan. Kommer nya hela tiden.

[YlvaP]
0

Ja det gör ju det. :P Svårt att släppa det bara för har jag bestämt mig för en sak så vill jag ju att det skall funka och finnas kvar. Hihi. Sån är jag. :D

MartinO
0

Vill du verkligen ha den kameran medan den är aktuell, rekommenderas en diet med ricinolja. Skrattande

Sorry, kunde bara inte vara tyst Tyst

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

[abc08]
0

Om du köper kameran redan nu och väljer optik med enbart fast brännvidd, kommer "ben-zoomningen" göra dig smal som en sticka redan till påsk.

Cool Flört

[YlvaP]
0

Haha Skrattande

Inkanyezi
0

Ett kvarts deciton lär ta ungefär två år att få bort i lagom takt, och då är D3100 gammal. Om du satsar på att gå ner fortare får du nog ta till Martins metod, men den bör kompletteras med blöja…

Skämt åsido, en vettig metod att gå ner i vikt är faktiskt att äta mer fett, men ta bort i stort sett alla kolhydrater från kosten. Men själva målet kanske får flyttas fram lite med tiden, så att det bättre passar vad som gäller då. Om ett år har Nikon säkert kommit med en ny "instegsmodell", och om två år är allting nytt.

Jag var inne på din blogg, och jag ser att du verkar ha lurats att tro att man går ner av motion. Det händer inte på den här planeten, men motion är bra för hälsan, så det kan man gott hålla på med. Man ska bara inte hoppas att det hjälper en att minska i vikt. Det är däremot ett vettigt sätt att öka i vikt om man väger för lite, för man brukar få både mer aptit och mer muskler.

Men var inte ledsen om just den kameran inte finns kvar, för det finns säkert en bättre när den här har reats ut.

[YlvaP]
0

Ja det finns det säkert. :D Just nu vet jag ingenting om framtida kameror från Nikon eller någon annan fabrikat för den delen heller. ;)

Angående viktminskningen så klarar jag inte av LCHF för jag klarar inte av fettet. Röra måste jag göra för att stärka min kropp då jag plågas av olika smärtor och ryggen klarar knappt av att stå rakt upp utan jag måste sitta ner för att inte få ont.