Hundbilder

Fina bilder! du lyckades få dom riktigt skarpa. Bra jobabt ;)
/ Lina svensson

Jag tycker bilderna ser helt okej ut =) men tycker att beskärningen var lite udda på jack2.jpg men annars var det inget fel =)
Jag har också testat att ta kort på hundar och det är inte det lättaste. om du vill se mina bilder så gå in på http://www.fotokanen.se sen bilder/djur säg sedan vad du tycker =)
/Andreas
#3 Tack så mycket! :)
#4 Tack, och beskärningen på jack2 håller jag med om att den ser konstig ut. Fick så bråttom när han för en gångs skull gjorde något förutom att sitta blickstilla så jag tänkte inte så mycket på komposition etc.
Jag tycker dina bilder såg riktigt mysiga ut, gillar speciellt andra kattbilden. Andra hundbilden blev rätt rolig av lutningen, ser ut som om hunden koncentrerar sig på att hålla sig kvar på den sluttande gräsmattan ;)
Nästsista hundbilden är jag dock mindre förtjust i, lite överexponerad (?) samt så stör det gröna på magen och halsen. Men rolig pose från hundens sida, bra timat!
Första hästbilden är jag inte heller särskilt förtjust i, kompositionen gör att träden och bakgrunden snarare än hästen känns som huvudmotiv, men det kanske var tänkt så. Men i övrig jättefina bilder!
#5 Jo, tyvärr är det ganska tråkiga färger den här årsitden..
Gullig hund!
MVH Emelie
Fina bilder på Jack, han ser då för uttråkad ut. "Ska dom inte sluta snart?" står det i den osynliga pratbubblan.
Kobbeuffe. Vilken tuffing. Är det er nya familjemedlem?? Heter han killer. Jag tycker Rockragge skulle passa bättre (skämt)
#8 Borde kanske skicka in till en serietidning och be om att få honom avbildad med den pratbubblan 

#7 Tackar för kommentaren på bilderna=) det kommer snart upp mera hundbilder för min del skulle jag tro =P
#8 Nej han heter "Tommy" eller My Little Tommy är hela namnet men det är så OTROOOOOOLIGT töntigt så jag kallar honom Killer
#11 Tommy är jättesöt. Han ser så tuff ut.
#12 och #13 är ju himla söta dom med.
Söta vovvar..