Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 2737 ggr
Gips
0

(M) prisa herren -korvåterbäring!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
[YlvaP]
0

Störtskön bild. :D

MartinO
0

Detta var en riktigt kul bild. Bra val av bränvidd och bländare. Jag tycker att bilden är lite tight beskuren i bredd. Använder man iFokus default- bildvisning med svart bakgrund ser det riktigt hopklämt ut. Med grå eller vit bakgrund i bildvisningen är det klart bättre, men fortfarande lite för tight i min smak.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

majlar
0

Ja, hon är för snygg. Det kommer ramla ner korv över henne efter den bönen.Glad

Gips
0

#2 denna då?;)

MartinO
0

Bättre, men kan du få det lila "ägget" mer centrerat blir det riktigt bra.

Sajtvärd för Foto

Gips
0

Det var rörelseoskärpa på benen så jag tog om den, nu är det en av mina 17 all time favoriter;)

MartinO
0

#6 Ett klokt beslut visade det sig. Nu blev det en tiopoängare.

Sajtvärd för Foto

Gips
0

#7 Tack tack;););)

DesK
0

Gips det är ingen tvekan om att du är en mycket skicklig (hund)fotograf, för du visar många bra bilder. Däremot är det en smaksak vilka bilder man tycker bäst om. Jag tycker inte riktigt om denna bild, därför att jycken får groteskt stora framtassar och lika groteskt små baktassar. Det är en rolig fotoidé, men jag tycker att du har gjort många mycket finare bilder än just denna.

/Désirée

Gips
0

#9 Tack!;);) Många gillar inte fisheye bilder men jag älskar det, om man tex vill visa wimbeldongesten blir den så mycket förstärkt när tassarna som gör gesten blir kollosala. Jag kör uteslutande på brännvidd 15mm fisheye, 24mm vidvinkel och 85mm tele i fullformat på mina hundbilder nu.