Ramar och skuggor gratis!
Jag har gjort ett funktionsmakro för ramar och skuggor till photoshop CS2 på min hemsida! För mer info besök min sida:
Du hittar det under övrigt och funk.makro!
Mvh Felix

Hej Fibbe, väldigt generöst av dig!
Det där får du gärna erbjuda mina medlemmar också på http://bildredigering.ifokus.se
kommer säkert att uppskattas 
Länken fungerar tyvärr inte…
Jag har just nu stora problem med servern jag har sidan på! Detta kommer att fixas till om någon minut för hoppnings vis!
Mvh Felix
Nu var felet fixat! Det visade sig vara att jag använt en ny funktion som deras server inte klarade av…

Fungerar inte nu heller :(
Nu funkar det :D Men det händer ingenting om jag klickar på tex F2, måste man klicka på någon speciell palett eller…?
Har du "installerat" enligt bruksanvisningen?
//Felix
Vilken webläsare kör du med?
//Felix
#7 Jo, det gjorde jag. När jag hade installerat det så klickade jag på "skugga", öppnade en bild och klickade på F2, men inget hände.
#7 Det var konstigt… fick du upp en mapp som det stod ramar på i funktionsmakro rutan i photoshop? Kör du CS eller CS2?
Mvh Felix
Nytt makro tillgängligt!
Åldra din foton!!
//Felix
CS2 kör jag med. Ja, det fick jag.
#12 Prova med den nya bruksanvisningen på min sida! Under "övrigt" , "funk.makro" och "byt startknapp för makro" där står hur du ändrar knapp… Du kanske har något annat på F2…
Du skrev även att du klickat på skugga när du installerat? Du ska inte trycka någonstans förutom F2 när makrot ska starta…
Mvh Felix
Nu finns ramarna även för engelska photoshop… Dom andra makrona kommer inna nästa vecka är slut!
//Felix